نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2386
-
الف
+

بازیگر نقش «کامران» در سریال «ساختمان 85» را بشناسید+تصاویر

در این گزارش با «عمار تفتی» بازیگر سریال «ساختمان 85» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «عمار تفتی» بازیگر نقش «کامران» در سریال در حال نشر «ساختمان 85» متولد 3 جدی (دی) سال 1360 در تهران می باشد. 

 وی فارغ‌التحصیل رشته سینما با گرایش تدوین از دانشگاه هنر تهران است و در زمینه های بازیگری، دستیار صحنه و لباس و دستیاری کارگردان نیز فعالیت داشته است.

عمار تفتی

تفتی برای نخستین بار با بازی در فلم «ایلیا نقاش جوان» به کارگردانی «ابوالحسن داوودی» پا به عرصه سینما گذاشت و سریال «سفید،سیاه،خاکستری» جز اولین سریال هایی است که وی در آن هنر نمایی کرده است.

عمار تفتی

این هنرمند ایرانی در سریال های «زنبق های وحشی»، «پای پیاده»، «زیر زمین»، «میوه ممنوعه»، «گل های گرمسیری»، «شب می گذرد»، «کلانتر3»، «ده عکس»، «خط سوم»، «رنگ شک»، «در بند اروند»، «زمستان گرم»، «نیاز»، «پریا»، «پرواز در ارتفاع صفر»، «بانوی سردار»، «جلال»، «جلال 2» و سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در اپیزودهای «برنده بازی»، «خانه دوستی»، «مسافر دو دنیا»، «بهترین راه»، «سکوت» و «آغاز تلخ» هنر آفرینی کرده است.

وی همچنین در فلم های «نون و گلدون»، «مرد بارانی»، «شراره»، «فرزندان خورشید»، «نان و عشق و موتور 1000»، «زنگی و رومی»، «جای برای زندگی»، «ارتفاع 6/45»، «خواب زمستانی»، «شرقی»، «به تهران خوش آمدید» و «مزار شریف» نیز بازی کرده است.

گفتنی است سریال «ساختمان 85» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت افغانستان و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر