نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1287
-
الف
+

گزارش اختصاصی آی فیلم 2 از اجرای تیاتر «درفش کاویانی» در تهران

گزارش تیاتر «درفش کاویانی» با اجرای هنرمندان تاجیکستانی در تهران، روز جمعه 15 میزان(مهر) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، گزارش تصویری از تیاتر «درفش کاویانی» با اجرای هنرمندان تاجیکستانی که به مناسبت رویداد فرهنگی تاجیکستان در ایران در تماشاخانه «سنگلج» تهران روی صحنه رفته است، روز جمعه 15 میزان (مهر) در قالب برنامه «نگاه آی فیلم» از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

«درفش کاویانی» نمایشی بر اساس داستان‌های شاهنامه است که روز سه شنبه 13میزان (مهر) 1401 با حضور مدیر تماشاخانه سنگلج، مدیر بخش بین‌الملل اداره‌کل هنرهای نمایشی و هنرمندان تاجیکستان اجرا شد.

گفتنی است رویداد روز‌های فرهنگی جمهوری تاجیکستان در ایران که از روز 11 میزان/مهرماه در تهران آغاز به کار نموده، در روز های 13 تا 15 میزان/مهرماه در شهرهای شیراز و تبریز ادامه خواهد داشت. این رویداد فرهنگی  که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، وزارت فرهنگ و سفارت جمهوری تاجیکستان در ایران و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برنامه ریزی شده شامل اجرای گروه‌های هنری از جمله گروه نمایش، گروه موسیقی، قرائت شعر توسط شعرای تاجیکستانی و برگزاری نمایشگاه نقاشی، عکس، هنر‌های دستی و لباس‌ های ملی آن کشور می‌شود.

 مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی نیز ساعت 17:00 روز 16 میزان(مهرماه ) 1401 در تالار مجتمع فرهنگی تفریحی عباس آباد برگزار خواهد شد.

بر این اساس دومین گزارش ویژه آی فیلم ۲ از این رویداد با عنوان تیاتر «درفش کاویانی»، روز جمعه 15 میزان (مهر) 1401 ساعت 18:45 به وقت تهران 19:45 به وقت کابل و 20:15 دقیقه به وقت دوشنبه تاجیکستان از این رسانه نشر خواهد شد.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر