نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1911
-
الف
+

دلایل موفقیت سریال «آوای باران» از زبان «حمیدرضا پگاه»

«حمیدرضا پگاه» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با حضور در ویژه برنامه عید سعید قربان آی فیلم 2 از دلایل موفقیت سریال «آوای باران» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «حمیدرضا پگاه» بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «تفنگ سرپر»، «با من بمان»، «آوای باران» و «هست و نیست» مشاهده کرده اند با حضور در ویژه برنامه عید قربان از نقش های خود در سریال های مختلف گفت.

این بازیگر ایرانی ضمن اشاره به سریال «آوای باران»، در مورد جذابیت ها و ساخت فصل دوم این سریال عنوان کرد: آقای «سهیلی زاده» کارگردان سریال «آوای باران»، اعتقادی به ساخت ادامه یک سریال موفق ندارد و تاکنون سریال هایی که وی کارگردانی کرده، فصل دوم نداشته است.

وی ادامه داد: سریال «آوای باران» با داشتن یک فلمنامه، کارگردانی، بازیگران و عوامل خوب موفق شد تا در ردیف سریال های پربیننده قرار بگیرد. در این مسیر حتی آوازخوانی آقای «احسان خواجه امیری» هم به جذابیت سریال افزوده است.

بازیگر سریال «تفنگ سرپر» در پیوند با تجربه گردانندگی و چالش های آن گفت: گردانندگی کار بسیار دشواری است، این روزها اولین تجربه ام را در این زمینه سپری می کنم و معتقدم که گردانندگی از کارهای دشوار می باشد. پیشنهاد گردانندگی بسیار داشتم و هیچ کدام را قبول نکردم، زیرا علاقه چندانی به این کار ندارم، به نظرم گردانندگی تواناهایی خاصی را می طلبد که در همه افراد یکسان نیست.

بازیگر سریال «هست و نیست» در مورد نقش های منفی عنوان کرد: بیشتر در کارهای سینمایی نقش منفی ایفا کرده ام، به نظرم فیزیک یک بازیگر عامل مهمی در ارائه نقش ها به ویژه نقش های منفی می باشد. 

«حمیدرضا پگاه» در پاسخ به سوال «اگر روزی قرار باشد نقش یک افغانستانی یا تاجیکستانی را ایفا کنید چه شخصیتی را انتخاب می کنید؟» گفت: خود شخصیت اهمیت چندانی ندارد، اگر فلمنامه خوب باشد با کمال میل می پذیرم، یکی از جذابیت های بازیگری گویش و لهجه است و برای پذیرفتن نقش مورد نظر ابتدا باید روی لهجه آن کار کنم.

وی در مورد چالش های بازیگری اظهار داشت: به نظر من بزرگترین چالش ارائه یک نقش بدون تیپ سازی است، به این معنی که برای ایفا یک نقش از اغراق پرهیز کنم، ایفای نقش باید به گونه ای باشد که برای مخاطب باورپذیر باشد.

بازیگر سریال «با من بمان» در پاسخ به سوال «دوست دارید کدام نقش را ایفا کنید؟» عنوان کرد: در کل هر نقشی که باورپذیر باشد و یک شخصیت معمولی را در موقعیت های خاص قرار دهد، دوست دارم اما همیشه دوست داشتم نقش «جیمز باند» را ایفا کنم چرا که زبان سینمایی این نقش کامل است؛ این نقش جنبه های فانتزی، جدی، اکشن و طنز را یک جا در خود دارد و دوست داشتم که این نقش را ایفا کنم.

وی در پایان ضمن اشاره به لهجه زیبای دری، برای مخاطبان آرزوی سلامتی و صلح نمود.

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر