نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3132
-
الف
+

فلم سینمایی «شهرک» اثری خانوادگی با رویکردهای اجتماعی

در این گزارش با «شهرک» یکی از فلم های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر ایران آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، چهلمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر، مهمترین جشنواره سینمایی ایران و منطقه، طبق رویه همه ساله از 12 تا 22 دلو (بهمن) سال روان در تهران برگزار خواهد شد.

۲۲ فلم بلند سینمایی در بخش سودای سیمرغ و دیگر آثار در دو بخش فرهنگی و رقابتی در این دور از جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

براین اساس، قصد داریم در سلسله گزارش هایی به معرفی آثار سینمایی راه یافته به بخش سیمرغ چهلمین دور برگزاری این جشنواره معتبر سینمایی بپردازیم.

در ادامه مطلب شما را با فلم «شهرک» یکی از فلم های مهم ترین بخش جشنواره فیلم فجر آشنا می کنیم.

فلم سینمایی «شهرک» به کارگردانی و نویسندگی «علی حضرتی» و تهیه‌کنندگی «علی سرتیپی» محصول سال 1400 خورشیدی است که در درامی خانوادگی با رویکردهای اجتماعی دنبال می شود.

موضوع فلم شهرک: به گفته «علی حضرتی» این اثر از داستانی خاص و جنجالی برخوردار است؛ اما تاکنون اطلاعاتی درباره محوریت کلی داستان «شهرک» رسانه ای نشده است.

شهرک

بازیگران: «ساعد سهیلی» و «مهتاب ثروتی» نقش های اصلی فلم شهرک را بر عهده دارند. «شاهرخ فروتنیان»، «کاظم سیاحی»، «رویا جاویدنیا»، «همایون ارشادی»، «مرتضی ضرابی»، «ساقی حاجی‌پور»، و «سید فرشاد هاشمی» بازیگران دیگر این فلم می باشند.

«ساعد سهیلی» زاده ۳۰ دلو(بهمن) ۱۳۶۶ هجری خورشیدی در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که در فلم هایی چون «اتاق تاریک»، «ماهورا»، «گشت ارشاد ۱، ۲، ۳»، «۵۰ کیلو آلبالو»، «چند متر مکعب عشق»، «چارچنگولی»، «متروپل»، «لاتاری»، «روز صفر»و سریال «نهنگ آبی» بازی کرده است.

«مهتاب ثروتی» دیگر بازیگر این فلم متولد 2 دلو (بهمن) 1370 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی می باشد که از عکاسی در پشت صحنه کار خود را آغاز کرده اما بعدها به عنوان بازیگر وارد تیاتر شد و اکنون در سینما و تلویزیون می درخشد.

این بازیگر فعالیت حرفوی خود را با نقش «سلما» در سریال «کیمیا» آغاز کرد و همچنین در سریال های  «در جستجوی آرامش» و «پرستاران» ایفای نقش داشته است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«دسته دختران»؛ راوی مقاومت و ایثار زنان در روزهای پرتلاطم جنگ

فلم سینمایی «خائن کشی»؛ داستان رفاقت و مردمداری

«هادی محقق» با فلم «دِرب» راهی جشنواره فجر ایران شد

ساخت «سرزمين آبي» محصول مشترک سينماي ايران و اروپا

«بی مادر»؛ روایت‌گر داستان متفاوتی در ژانر اجتماعی‌

«هومن سیدی» با فلم «بی رویا» به جشنواره فیلم فجر می رود

روزمرگی های یک دامپزشک در «برف آخر»

اسامی 22 فلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر ایران

روایتی متفاوت از جنگ در «2888»

روایت غربت هنرمندان در فلم «بدون قرار قبلی»

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر