نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2140
-
الف
+

سکانسی از نقش آفرینی «علی صادقی» در سریال «بهترین تابستان من»

در این ویدیو سکانسی از نقش آفرینی «علی صادقی» در سریال «بهترین تابستان من» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «علی صادقی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «سه در چهار» ، «کوچه اقاقیا» ، «متهم گریخت» ، «خوش نشین ها»، «نقطه سر خط»، «پشت کنکوری ها»، «قرارگاه مسکونی» و «زن بابا» شاهد بودند، ۱۴ قوس (آذر) سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد.

«صادقی» که دانش آموخته کمپیوتر ساینیس است، در یک خانواده ۵ نفری کلان شده و یک خواهر کوچکتر از خود و یک برادر کلان تر از خود دارد.

علی صادقی اولین بار با سریال «بهترین تابستان من» که هم اکنون از آیفیلم۲ درحال نشر می باشد در تلویزیون شناخته شد و بعد از آن هم بیشتر به واسطه سریال هایش به شهرت رسید.

علی صادقی در این سریال نقش پسر نوجوانی به نام «سعید»(علی صادقی) را بازی کرده که قصد دارد به مناطق جنگی برود اما پس از حضور پر ماجرای او در پشت جبهه نبرد که اتفاقات شیرین و خنده داری را در بردارد در یک دوره زمانی با حقایقی آشنا می‌شود که بهترین تابستان زندگی او را شکل می‌دهد.

علی صادقی با بازی در سریال «آفتاب عالم تاب» ساخته «امیر سماواتی» و «مازیار حبیبی نیا» وارد عرصه ی سینما شد و با ایفای نقش در سریال های «متهم گریخت» و «خانه به دوش» به شهرت رسید.

در ویدیو فوق سکانسی از هنرنمایی این بازیگر ایرانی در سریال «بهترین تابستان من» را تماشا می کنید.

گفتنی است سریال «بهترین تابستان من» هر روز ساعت 16:00 به وقت کابل و تهران و 16:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

بازی «علی صادقی» در کدام یک از سریال های نشر شده از آی فیلم۲ را بیشتر دوست دارید؟

کمدین مشهور سریال «خوش نشین ها» را بیشتر بشناسیم

«علی صادقی» : دوست دارم کرکتر «آرنولد» را بازی کنم

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین