نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1964
-
الف
+

پیشتازی «کیمیا» در اینستاگرام آی فیلم2

ویدیوهای سریال «کیمیا» در صفحه اینستاگرام آیفیلم2 مورد استقبال بالای مخاطبان این شبکه جهانی قرار گرفت.

مخاطبان آی فیلم2 با تعقیب صفحه اینستاگرام این شبکه به آدرس ifilmtv2، می توانند گزیده ای از بهترین سکانس های سریال های در حال نشر را تماشا کنند.

سریال تلویزیونی «کیمیا» به درخواست بینندگان شبکه آی فیلم 2 برای مخاطبان افغانستان و تاجیکستان و دیگر کشورهای فارسی زبان همسایه در حال نشر است و تاکنون توانسته رضایت حداکثری بییننده ها را به دست بیاورد.

در هفته ای که گذشت، فلم نماهای مربوط به سریال «کیمیا» در صفحه اینستاگرام آیفیلم2 توانست بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص دهد.

«کیمیا» ساخته «جواد افشار» روایت کننده سیر حوادثی است که در مراحل مختلف زندگی دختری به نام کیمیا و دیگر اعضای خانواده اش اتفاق می‌افتد و آن ها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ می‌کند. اما کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده خویش برمی‌آید.

«مهراوه شریفی نیا»، «حسن پورشیرازی»، «آزیتا حاجیان»، «رضا کیانیان»، «نیکی کریمی»، «حامد بهداد»، «عاطفه رضوی»، «محمدرضا شریفی نیا»، «گلاره عباسی»، «پوریا پور سرخ»، «حسن جوهرچی»، «سید مهرداد ضیایی»، «رضا توکلی» و ... از بازیگران سریال «کیمیا» هستند.

گفتنی است سریال «کیمیا» هر شب ساعت 21 به وقت تهران و کابل و ساعت 21:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

بینندگانی که علاقمند تماشای بهترین و جذاب ترین سکانس های فلم و سریال های در حال در از شبکه آی فیلم 2 هستند، می توانند با ورود به آدرس  instagram.com/ifilmtv2 به طور روزانه از تماشای این ویدیوها لذت برده و اوقات خوشی را در این صفحه مجازی سپری کنند.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

دانلود سریال کیمیا

م ح 

نظر شما
ارسال نظر