نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
51
-
الف
+

آنچه در قسمت 25 سریال «مشت آزادگان» می‌بینید

در این گزارش سکانسی از قسمت بیست و پنجم سریال «مشت آزادگان» را تماشا می کنید.

قسمت بیست و پنجم سریال «مشت آزادگان» به کارگردانی «محمد خلیفه» امشب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «مشت آزادگان» درباره عملیاتی به نام «اقتدار» است که توسط نیروهای مقاومت فلسطین پشت خطوط دشمن صهیونیستی در منطقه‌ای موسوم به «سرزمین 48» انجام می‌شود و در نهایت به تسخیر یکی از پایگاه‌های نظامی مهم ارتش این رژیم توسط رزمندگان مقاومت می‌انجامد.

داستان این اثر به قلم «فارس عبدالحمید» در 30 قسمت، به نگارش در آمده است.

شایان ذکر است که تعدادی از بازیگران و عوامل این سریال در نتیجه حملات وحشیانه اشغالگران صهیونی بر نوار غزه، به شهادت رسیدند. آخرین آنها «رشاد ابوسخيله» است که نقش مرکزی سریال به نام «امیر» را ایفا کرده بود.

پیش از او، هنرمند و مجری فلسطینی «علاء قدوحه» و تعدادی از اعضای خانواده‌اش و همچنین «محمد خلیفه»، کارگردان سریال، «مصطفی ثریا»، عکاس، و «علی نسمان»، بازیگر، توسط نیروهای اشغالگر به شهادت رسیدند.

«رشاد ابو سخیله»، «علاء قدوحه»،«سعدی العطار»، «حسن الخطیب»، «کامیلیا فاضل»، «محمد ابوالروس»، «باسل شاهین»، «غسان سالم»، «احمد فیاض»، «زهیر البلبیسی»، «ابراهیم سلمان»، «صفاء حسنی» و «محمد خُروات» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

در سکانسی از سریال «مشت آزادگان» می بینید؛ «امیر» زمانی که برای پیدا کردن «سلما» به جستجو می پردازد، پی می برد که «جابر» برادر نامزدش جاسوس اسرائیل است. از این رو تلاش می کند تا مخفیگاه «دیوید» جاسوس کارکشته صهیونیستی در غزه را کشف نماید تا از این طریق جان «سلما» را نجات دهد و ...

در ویدیوی فوق، سکانسی از قسمت بیست و پنجم سریال «مشت آزادگان» را تماشا می کنید.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر