نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
312
-
الف
+

«دلدادگان» جایگزین سریال «در چشم باد» می شود+ ویدیو

سریال «دلدادگان» به کارگردانی «منوچهر هادی» به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

با به پایان رسیدن سریال در حال نشر «در چشم باد»، از روز جمعه چهارم عقرب (آبان) سریال «دلدادگان» به کارگردانی «منوچهر هادی» از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «دلدادگان» به تهیه‌کنندگی «ایرج محمدی» محصول سال 1396خورشیدی می باشد.

دلدادگان

این سریال تلویزیونی ماجراهای دو خانواده را از زمان پیش از انقلاب اسلامی ایران تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از موضوعاتی است که در این سریال به آن پرداخته می شود.

دلدادگان

«سامان صفاری»، «شاهرخ استخری»، «سانیا سالاری»، «آرش مجیدی»، «حمید گودرزی»، «لیندا کیانی»، «مسعود رایگان»، «پانته‌آ بهرام»، «اصغر محبی»، «مهرانه مهین‌ترابی»، «افسانه ناصری»، «مهدی صبایی»، «سیروس همتی»، «سمیرا حسن‌پور»، «ملیکا شریفی نیا»، «رؤیا میر علمی»، «سارا نجفی»، «بهشاد شریفیان»، «افسانه چهره آزاد»، «پویا امینی»، «مجید پتکی» و «علیرضا استادی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

دلدادگان

بر این اساس سریال «دلدادگان» از روز جمعه چهارم عقرب (آبان) به جز روزهای پنجشنبه هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر