نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
360
-
الف
+

شروع نشر سریال طنز «نون خ» از آی فیلم2

سریال «نون خ» به کارگردانی «سعید آقاخانی» به زودی از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

با توجه به نزدیک شدن به قسمت های پایانی سریال «مشت آزادگان»، سریال «نون خ» به کارگردانی «سعید آقاخانی» از روز چهارشنبه دوم عقرب(آبان) 1403 از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر خواهد شد.

این سریال به تهیه‌کنندگی «مهدی فرجی» و نویسندگی «امیر وفایی» محصول 1398 خورشیدی است.

سریال نون خ

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. «نورالدین خانزاده» با بازی «سعید آقاخانی» صاحب یک کارگاه فرآوری دانه آفتاب‌ پرست(تخمه آفتاب گردان) است. کشاورزان هم‌ محل نورالدین، محصولات خود را به وی فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی در تهران به نام آقای میرزایی فروخته تا او این محصولات را به کشور ترکیه صادر کند ... 

نون خ

یک روز خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته و کشاورزان با اطلاع از این موضوع هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند ...

سریال نون خ

«سعید آقاخانی»، «علی صادقی»، «هدیه بازوند»، «سیروس میمنت»، «حمیدرضا آذرنگ»، «هومن حاجی عبداللهی»، «پاشا جمالی»، «ندا قاسمی»،  «فریده سپاه منصور»، «سیروس سپهری» و «کاظم نوربخش» از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال طنز نون خ

بر اساس این گزارش، سریال «نون خ» از دوم عقرب(آبان) 1403، هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود. 

س غ/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر