نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
103
-
الف
+

«مهربانو» سریال «از یادها رفته» را بیشتر بشناسید + تصاویر

در این گزارش با «هلیا امامی» بازیگر سریال درحال نشر «از یادها رفته» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «هلیا امامی» بازیگر نقش «مهربانو» در سریال در حال نشر «از یادها رفته»، زاده 21 اسد (مرداد) 1366، بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون اهل ایران است.

وی فعالیت خود را با حضور در کورس های بازیگری مرحوم استاد «سمندریان» آغاز نمود و با نمایش «اتاق تاریک» برای نخستین بار در جشنواره تیاتر شهر به روی صحنه رفت و تا مدتها با نمایش های مختلف، در زمینه تیاتر فعال بود.

«هلیا امامی» در سال 1391 با بازی در فلم «ساکن خانه چوبی» به کارگردانی «حسین لیالستانی» مقابل کمره رفت و با فلم سینمایی «قرار بعدی همانجا» به کارگردانی «محسن توکلی» به طور حرفوی وارد عرصه سینما شد.

وی با سریال «لژیونر» وارد قاب تلویزیون شد و با سریال «از یادها رفته» به کارگردانی «بهرام بهرامیان» در نقشی متفاوت به شهرت رسید.

امامی درباره نقش‌ خود در این سریال توضیح داده است: مهربانو کرکتر مرکزی سریال است و قصه بر مدار او می‌چرخد. ما دوران زندگی این کرکتر را در مقطع دهه ۲۰ می‌بینیم و همراهش می‌شویم. او فرزند یک خانواده متوسط است و همراه با دوستش به خارج از ایران فرستاده می‌شود، اما بعد از این که به کشور باز‌می‌گردد، دچار دوگانگی در شخصیت می‌شود و تطبیق با فرهنگ و شرایط اجتماعی جامعه برایش دشوار است.

«هلیا امامی» در سریال های «دادستان» (1399)، «آزادی مشروط» (1401) و «داستان یک شهر» (1401) و فلم های «دوربین» (1392)، «سکه» (1393)، «داش آکل» (1396) و «عروس خیابان فرشته» (1399) به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است که سریال «از یادها رفته» با حضور «هلیا امامی»، هر روز، ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر