نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
87
-
الف
+

آنچه در قسمت دوازدهم سریال «زیر خاکی1» مشاهده می بینید+ویدیو

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت دوازدهم سریال «زیرخاکی 1» را مشاهده می کنید.

قسمت داوزدهم سریال «زیرخاکی» امشب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «زیر خاکی1» به کارگردانی«جلیل سامان» محصول سال 1398 خورشیدی می باشد.

این سریال کمدی- تاریخی روایتگر بلندپروازی‌های مردی جاه‌طلب و بدشانس به نام «فریبرز باغ‌ بیشه» است که می‌خواهد با یافتن گنج، یک شبه راه صدساله را برود. او که به همراه همسرش «پریچهر» و فرزند خردسالش «کاوه» در یکی از مناطق جنوب شهر تهران زندگی می‌کند، به‌واسطه برادرش که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی است درگیر ماجراهایی می‌شود که ...

«پژمان جمشیدی»، «ژاله صامتی»، «گوهر خیراندیش»، «هادی حجازی فر»، «نسرین نصرتی»، «رایان سرلک»، «نادر فلاح»، «اصغر نقی زاده» و «امید روحانی» از جمله بازیگران فصل اول سریال «زیرخاکی» می باشند.

در سکانسی از  قسمت داوزادهم سریال «زیر خاکی1» می بینید؛ «فریبرز باغ‌ بیشه» که به خاطر مشارکت و کمک به فعالیت های سیاسی برادرش «فرهاد» از سوی ساواک(سازمان استخباراتی دوران پهلوی در ایران) دستگیر شده و در محبس است محکوم به مرگ می شود، در این میان یکی از نفوذی های امنیتی در بین زندانیان سیاسی متوجه ارتباط «فریبرز» با فردی به نام «غفور نظری» یکی از جاسوس های شوروی می شود و همین امر باعث نجات جان او می شود. فامیل «فریبرز» که گمان می کنند وی در زندان کشته شده است مراسمی برای درگذشت وی برگزار می کنند و ..

در ویدیوی بالا، سکانسی از سریال «زیر خاکی 1» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر