نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
124
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام بودند؟

در این گزارش پر بازدیدترین ویدیوهای هفته اخیر در اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک راه ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 در این صفحه می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم و سریال های جدید و هم چنان سکانس های از فلم و سریال را نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پربازدید ترین سکانس هایی که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

2 سکانس از سریال «میوه ممنوعه» طی هفته اخیر در لیست پربازدیدترین ویدیوهای صفحه اینستاگرام آی فیلم2 قرار گرفت و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

این سریال به کارگردانی «حسن فتحی» و  نویسندگی «علیرضا کاظمی‌پور» و «علیرضا نادری» محصول سال 1386 خورشیدی است.

«میوه ممنوعه» روایت گر زندگی «حاج یونس فتوحی» است که به دلیل اقدامات خیرخواهانه اش خود را فردی عارف می داند و مطمئن است تا آخر عمر هیچ گناهی نمیکند غافل از اینکه مورد آزمایش الهی قرار می گیرد و با ورود دختری به نام «هستی» زندگی اش متحول می شود...

«علی نصیریان»، «گوهر خیراندیش»، «هانیه توسلی»، «امیر جعفری»، «طناز طباطبایی»، «هرمز هدایت»، «عمار تفتی»، «نیما رئیسی»، «کاظم بلوچی»، «صدیقه کیانفر»، «محمدرضا رهبری»، «کیانوش گرامی» و «جواد انصافی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند.

سکانس دعوای حاج «یونس فتوحی» با دخترش «غزاله» که به خاطر تصمیم غیرمنتظره و عجولانه او برای ازدواج با مردی که مورد تایید پدرش نبود در بین ویدیوهای اینستاگرام صفحه آی فیلم 2 مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.  

پربازدید پربازدید

سریال «ستایش» بار دیگر در لیست پربازدیدترین ویدیوهای صفحه اینستاگرام آی فیلم2 قرار گرفت و مورد استقبال گرم مخاطبان قرار گرفت.

فصل اول سریال «ستایش» محصول سال 1389 خورشیدی است.این سریال داستان دختر جوانی به نام «ستایش» را به تصویر می کشد که از یک خانواده سنتی است و در گیر و دار گریز برادرش «محمد» از عسکری و مهاجرت غیر قانونی او از ایران، به دوست برادرش «طاهر فردوس» دل می‌‌بندد.

«نرگس محمدی»، «مهدی پاکدل»، «داریوش ارجمند»، «سیما تیرانداز»، «رامسین کبریتی»، «مهدی سلوکی»، «فریبا نادری» و... از بازیگران این سریال هستند.

پربازدید

همچنین سکانس مربوط به آخرین دیدار «طاهر فردوس» با همسرش «ستایش» نیز بسیار مرود اقبال و توجه کاربران فضای مجازی در اینستاگرام قرار گرفت.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر