نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
265
-
الف
+

نشر فلم سینمایی «بادیگارد» ازشبکه آی فیلم 2+ تصاویر

فلم سینمایی «بادیگارد» پنجشنبه 2 حمل (فروردین) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

فلم سینمایی «بادیگارد»، به کارگردانی و نویسندگی «ابراهیم حاتمی کیا» پنجشنبه 2 حمل (فروردین) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

بادیگارد

فلم سینمایی «بادیگارد» محصول سال 1394 خورشیدی می باشد که در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ایران به نمایش درآمد.

بادیگارد

این فلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی آقای «پرویز پرستویی» و سیمرغ بلورین بهترین جلوه های بصری را دریافت کرد و در بخش های بهترین چهره پردازی، بهترین صدا، بهترین موسیقی متن و بهترین فلمبرداری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ایران کاندید شد.

بادیگارد

در خلاصه داستان این فلم سینمایی آمده است: «حیدر» محافظ یکی از شخصیت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است، اما از آنجایی که حیدر شخصیت آرمانگرایی دارد، مسائلی را در حرفه‌اش می‌بیند که او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند؛ همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد، اما به خاطر خدمات خوبش او را به محافظت از یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران انتخاب می کنند و …

«پرویز پرستویی»، «مریلا زارعی»، «بابک حمیدیان»، «امیر آقایی»، «فرهاد قائمیان»، «محمود عزیزی»، «محمد حاتمی»، «علی یعقوبی»، «پدرام شریفی»، «دیبا زاهدی»، «کیمیا حسینی»، «شیلا خداداد»، «پریوش نظریه»، «سید احسان امانی»، «کامران نجف‌زاده»، «امین میری»، «حمیدرضا سلیمانی»، «چنگیز ناروئی»، «محمد ربانی» و «سیامک سالاری» از جمله بازیگرانی هستند که در این فلم سینمایی نقش بازی کردند.

بادیگارد

فلم سینمایی «بادیگارد» روز پنجشنبه 2 حمل (فروردین) 1403، ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر