نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
375
-
الف
+

سریال «شکرانه» به زودی در شبکه آی فیلم 2+ تصاویر

سریال «شکرانه» به کارگردانی «سعید سلطانی» به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، با توجه به نشر قسمت های پایانی «در حاشیه 2»، از روز شنبه 26 حوت (اسفند) سریال «شکرانه» به کارگردانی «سعید سلطانی» جایگزین آن خواهد شد.

شکرانه

سریال «شکرانه» به نویسندگی «محمدهادی کریمی» و تهیه‌کنندگی «منصور سهراب‌پور» محصول  سال1386 می‌باشد. 

این سریال با موضوع حق‌طلبی و گرایش به حقیقت در طول داستان به مشترکات فرهنگی و اجتماعی ایران و تاجیکستان نظر داشته و شخصیت‌های سریال در پی پیشبرد موضوع داستان بدین موضوع می‌پردازند.

شکرانه

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «حامد سلیم پور»، جوانى است تحصیل کرده که اهل کار و تلاش است. او براى تأسیس یک کارگاه، مجبور به دریافت کمک نقدى از پدرش مى شود، اما پس از مدتى متوجه مى شود که پول دریافتى متعلق به زن کاکایش است که در تاجیکستان به سر مى برد. حامد که خود را مدیون او مى داند به تاجیکستان مى رود، اما زن کاکایش سالها پیش فوت کرده است. حامد در جستجوى بازمانده اى از او به دخترى به نام نادیا (شیفا صفروا) برخورد مى کند که ادعا مى کند از بستگان نزدیک زن کاکایش است...

سریال شکرانه

«پوریا پورسرخ»، زنده یاد «حبیب‌الله عبدالرزاق»،«شیفا صفروا»، زنده یاد «حسن جوهرچی»، «عاطفه رضوی»، «فرهاد قائمیان»، «مریم کاویانی» و «هوشنگ توکلی» در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

شکرانه

به علاوه در این سریال 14 هنرمند تاجيك كه در تیاتر دارای سابقه فعاليت‌ بوده‌اند، به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال «شکرانه» از روز شنبه 26 حوت(اسفند) هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر