نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
374
-
الف
+

«اخراجی ها2»؛ با هنرنمایی بازیگران سرشناس ایران در شبکه آی فیلم 2

فلم سینمایی «اخراجی‌ها 2» روز پنجشنبه 24 حوت(اسفند) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر خواهد شد.

فلم سینمایی «اخراجی‌ها 2» به کارگردانی و نویسندگی «مسعود ده‌نمکی» روز پنجشنبه 24 حوت (اسفند) از شبکه  آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

این فلم سینمایی به تهیه کنندگی «حبیب‌الله کاسه‌ساز» محصول سال 1387 خورشیدی است.

«اخراجی‌ها 2» پرفروش ترین و پر مخاطب ترین فلم در سال 1388 شد و ریکورد فروش اخراجی های یک را شکست.

این فلم ادامه داستان اخراجی‌های یک است. در اوایل فلم عراقی‌ها اقدام به کشتن مجروحین می‌کنند و اخراجی‌های اسیر شده را به یک اردوگاه به سرپرستی رسول می برند. از طرف دیگر، خانواده آن‌ها که قصد مسافرت به مشهد را داشتند، توسط سازمان منافقین با ربودن هواپیما و نشاندن آن در عراق ایشان را ترغیب به اعطای درخواست پناهندگی به صدام حسین می‌کنند. مسافران که خانواده‌های اخراجی‌ها هم جزو آن‌ها بودند، برگه درخواست پناهندگی را پاره کرده و سرود ای ایران را می‌خوانند...

فلم سینمایی اخراجی ها

«اکبر عبدی»، «امین حیایی»، «سید جواد رضویان»، «نرگس محمدی»، «محمدرضا شریفی‌نیا»، «منوچهر آذر»، «ابوالفضل همراه»، «امیریل ارجمند»، «سپند امیرسلیمانی»، «ارژنگ امیرفضلی»، «احمد ایراندوست»، «لیلا بلوکات»، «مینا جعفرزاده» و ... در این فلم سینمایی نقش آفرینی کردند.

فلم سینمایی اخراجی ها2

بر این اساس، فلم سینمایی «اخراجی ها2» روز پنجشنبه 24 حوت (اسفند) 1402 ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود فلم اخراجی ها 2

س غ/ح ح

نظر شما
ارسال نظر