نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
152
-
الف
+

اجرای متفاوت «عزیز احمد عظیمی» در مرحله 7 بهترین مسابقه «نواهنگ4»+ ویدیو

در این گزارش هنرنمایی «عزیز احمد عظیمی» را در مرحله 7 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «عزیز احمد عظیمی» از اشتراک کنندگان فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» در مرحله 7 بهترین این برنامه استعدادیابی آهنگ «بُتی دارم» را اجرا کرد.

این هنرمند جوان هراتی که پس از سپری کردن مرحله های 42 بهترین، 18 بهترین و 9 بهترین، موفق به دریافت مجوز ورود به مرحله 7 بهترین «نواهنگ4» نیز گردید، از 12 سال به این سو در رشته موسیقی فعالیت نموده و سبک خراسانی را دنبال می کند.

در مرحله 7 بهترین «عزیز احمد عظیمی» اجرای متفاوتی بر روی استیج داشت و توانست 3 چراغ آبی از داوران مسابقه «نواهنگ» دریافت نماید. 

گفتنی است دیگر اشترک کنندگان مرحله 7 بهترین مسابقه «نواهنگ 4» ازجمله «نصیر نصرت»، «عزیز احمد عظیمی»، «عزیز احمد کاکر» و «صفیر پارسا» با رای داوری و «شفیق امینی» نیز با دریافت حداکثر آرای مردمی توانستند به مرحله 5 بهترین صعود نمایند.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

لازم به ذکر است که فصل چهارم مسابقه «نواهنگ»  جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 فراموش نکنید.

در ویدیوی بالا، اجرای «عزیز احمد عظیمی» را در مرحله 7 بهترین «نواهنگ4» تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر