نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
656
-
الف
+

اختصاصی؛ «بزنگاه» را در آی فیلم2 تماشا کنید+تصاویر

سریال کمیدی «بزنگاه» به کارگردانی «رضا عطاران» به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال در حال نشر «دوپینگ»، از روز دوشنبه 14 حوت (اسفند) سریال «بزنگاه» به کارگردانی «رضا عطاران» جایگزین آن خواهد شد.

سریال بزنگاه

«بزنگاه» بر اساس فلم‌نامه‌ای از «سروش صحت» و «ایمان صفایی» در ماه رمضان سال1387  از رسانه ملی ایران نشر شده است.

سریال بزنگاه

این سریال مانند کارهای قبلی عطاران از دو عنصر طنز و موقعیت و قصه‌ای خانوادگی برخوردار بوده اما به دلیل پرداختن به مساله‌ای مثل اعتیاد، سویه آسیب شناسانه هم به خود گرفته بود.

در خلاصه داستان این سریال  آمده است: یک نانوای قدیمی به نام «احمد پرور» فوت می‌کند و بازماندگانش برای تقسیم ارث و میراث دچار اختلاف می‌شوند. «نادر» پسر کوچک‌تر وی که در زندگی زناشویی خود شکست خورده و با دختر کوچکش زندگی می‌کند، معتاد است و به همین خاطر از طرف خانواده طرد شده. حال پس از مرگ پدر، نادر به خانه برمی‌گردد و...

سریال بزنگاه

«رضا عطاران»، «حمید لولایی»، «مرجانه گلچین»، «علی صادقی»، «احمد پورمخبر»، «نیکی نصیریان»، «سوسن پرور»، «غلامرضا نیکخواه»، «محمود بهرامی»، «هنگامه حمیدزاده»، «عباس جمشیدی‌فر»، «صفر کشکولی»، «پروین میکده» و «حلیمه سعیدی» بازیگران این سریال هستند.

سریال بزنگاه

سریال «بزنگاه» از روز دوشنبه 14 حوت (اسفند) هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

با سلام لطفا سریال متهم گریخت و ساختمان پزشکان را در جدول پخش قرار دهید