نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
405
-
الف
+

اجرای «داوود محمدی» در مسابقه «نواهنگ4»

در این گزارش اجرای آهنگ «هنوز در پختگی ها خام خامی ای دل ای دل» با صدای «داوود محمدی» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «داوود محمدی» از اشتراک کنندگان گروه سوم مرحله 18 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» آهنگ «هنوز در پختگی ها خام خامی ای دل ای دل» را اجرا کرد.

در گروه سوم مرحله 18 بهترین «نواهنگ4» اشتراک کنندگانی چون «فریدون خانی»، «شفیق امینی»، «داوود محمدی»، «وکیل هجرت» و «عزیز احمد عظیمی» به رقابت پرداختند که «عزیز احمد عظیمی» و «شفیق امینی» با اجرای خود توانستند سه چراغ آبی را از داوران مسابقه اخذ نمایند و مستقیما وارد مرحله 9 بهترین فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» شوند.

«داوود محمدی» با اجرای خود در مرحله 18 بهترین مسابقه «نواهنگ4» نتوانست موفق به کسب رای داوران در این مرحله شود و وی برای راهیابی در مرحله بعد با کد رای 42203 نیاز به رای مردمی دارد.

علاقه مندان می توانند با ارسال این کد از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ از این آوازخوان برای رسیدن به مرحله 18 بهترین حمایت کنند.

لازم به یادآوری است علاقه مندان تنها تا پایان دوشنبه 30 دلو (بهمن) مهلت دارند تا کد خواننده دلخواه خود را ارسال کنند؛ گفتنی است از هر سیم کارت فقط یک رای ثبت می شود.

«عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ»  جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر