نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
197
-
الف
+

بازخوانی آهنگ «هرات جان» با صدای «سعید هنرجو» در «نواهنگ4»

در این گزارش بازخوانی آهنگ «هرات جان» با صدای «سعید هنرجو» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «سعید هنرجو» هنرمند جوان هراتی از اشتراک کنندگان گروه اول مرحله 18 بهترین «نواهنگ4» آهنگ «هرات جان نام تور بالا ببینم» را بازخوانی کرد.

هنرجو علاقه ای خاص به موسیقی محلی داشته و بیشتر به سبک هنرمندان فاخر افغانستان چون زنده یاد استاد «احمد ظاهر»، «حیدر سلیم» و «احمد ولی» آواز می خواند.

وی در اجرای مرحله 18 بهترین «نواهنگ4» موفق به کسب رای داوران نشد و با کد رای دهی 42105 برای ورد به مرحله 9 بهترین نیاز به رای مردمی دارد.

بر این اساس بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز دوشنبه 16 دلو(بهمن) 1402 با ارسال رای از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 18 بهترین حمایت کنند.

فصل چهارم مسابقه نواهنگ با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «فرقت سعید» روزهای جمعه ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیو فوق اجرای آهنگ «هرات جان» با صدای «سعید هنرجو» را در مسابقه استعدادیابی «نواهنگ4» آی فیلم2 تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر