نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
224
-
الف
+

هم خوانی «عارف جعفری» با آوازخوان های برگزیده گروه ششم مسابقه «نواهنگ»

در این ویدیو اجرای مشترک آهنگ «سیاه موی جان» توسط «عارف جعفری» به همراه برگزیدگان گروه ششم مسابقه «نواهنگ» نظاره می کنید.

قسمت ششم فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» شام روز پنجشنبه 5 دلو (بهمن) از شبکه آی فیلم 2 نشر شد.

«فیروز سعیدی»، «مرصاد عزیزی»، «فرهاد صدیقی»، «نادر مجیدی»، «نعمت اله احمدی» و «فریدون خانی» از جمله اشتراک کنندگانی بودند که در گروه ششم «نواهنگ4» به رقابت کردند و در نهایت از بین آن ها «نعمت الله احمدی» و «فریدون خانی» توانستند با کسب سه رای مثبت داوران( 3 چراغ آبی) و اخذ کارت طلایی به مرحله 18 بهترین راه پیدا کنند.

در قسمت پایانی این برنامه «عارف جعفری» داور افغانستانی فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» با همراهی «نعمت الله احمدی» و «فریدون خانی» برگزیدگان داوری گروه ششم  آهنگ محلی با عنوان«سیاه موی جان» را بازخوانی کردند که در ویدیوی فوق تماشا می کنید.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

در فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» از بین ویدیو های ارسالی اشتراک کنندگان تعداد 120 نفر انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شد.

لازم به ذکر است از 6 گروهی که در قسمت های پیشین مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ با هم به رقابت پرداخته اند تاکنون «عزیز احمد کاکر»،«شفیق امینی»، «نثاراحمد دل آهنگ»، «نصیر نصرت»، «داوود محمدی»، «صفیر پارسا»،  «شایان محمدی»، «عزیز عظیمی»، «محمد عثمان رحیمی»، «حامد فیروزی»، «نعمت الله احمدی» و «فریدون خانی» با رای هیات داوری به مرحله 18 بهترین راه پیدا کرده اند.

«بسم الله حافظی»،  «سید منصور موسوی»، «سعید هنرجو»، «محمد رفیع الکوزی»، «وکیل هجرت» و «نادر مجیدی» نیز برگزیدگان مردمی مرحله 42 بهترین می باشند.

گفتنی است قسمت اول مرحله 18 بهترین مسابقه «نواهنگ» روز جمعه 13 دلو (بهمن) ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین