نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
202
-
الف
+

اجرای آهنگ «داغ که به دل می برم؟» توسط برگزیده گروه ششم مسابقه «نواهنگ»

در این ویدیو بازخوانی آهنگ «داغ که به دل می برم؟» را با صدای «فریدون خانی» در فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «فریدون خانی» از اشتراک کنندگان گروه ششم مرحله 42 بهترین «نواهنگ4» آهنگ «داغ که به دل می برم؟» از «فرید ولی» را بازخوانی کرد.

این هنرمند جوان افغانستانی با اجرای زیبای خود توانست 3 چراغ آبی از هیات داوری فصل چهارم مسابقه نواهنگ به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «فرقت سعید» دریافت نماید و به مرحله 18 بهترین صعود کند.

در ویدیو بالا اجرای آهنگ «داغ که به دل می برم؟»» با صدای «فریدون خانی» را در مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2 تماشا می کنید.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

در فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» از بین ویدیو های ارسالی اشتراک کنندگان تعداد 120 نفر انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شد.

لازم به ذکر است از 6 گروهی که در قسمت های پیشین مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ با هم به رقابت پرداخته اند تاکنون «عزیز احمد کاکر»،«شفیق امینی»، «نثاراحمد دل آهنگ»، «نصیر نصرت»، «داوود محمدی»، «صفیر پارسا»،  «شایان محمدی»، «عزیز عظیمی»، «محمد عثمان رحیمی»، «حامد فیروزی»، «نعمت الله احمدی» و «فریدون خانی» با رای هیات داوری به مرحله 18 بهترین راه پیدا کرده اند.

«بسم الله حافظی»،  «سید منصور موسوی»، «سعید هنرجو»، «محمد رفیع الکوزی» و «وکیل هجرت» نیز برگزیدگان مردمی مرحله 42 بهترین می باشند.

با مشخص شدن برگزیده مردمی گروه ششم؛ مسابقه نواهنگ وارد مرحله 18 بهترین خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر