نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
367
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام سریال ها بودند؟

در این گزارش پربازدیدترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک راه ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 در این صفحه می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم و سریال های جدید و هم چنان سکانس های از فلم و سریال را نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پربازدید ترین سکانس هایی که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

اولین ویدیوی پربازدید هفته اخیر صفحه اینستاگرام آی فیلم2 مربوط به سکانسی از سریال «احضار» می باشد که توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

احضار

سریال «احضار» به کارگردانی «علیرضا افخمی» و تهیه‌کنندگی «محمودرضا تخشید» تولید سال 1400 خورشیدی است.

در خلاصه داستان سریال «احضار»  آمده است: «مائده» و «زهره» دختر عمه و دختر مامای «دایی» یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، «سوسن» و «شکیبا»، برای یک سفر تفریحی عازم شمال ایران شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند، اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت مى‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای مى‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن «محسن» خواستگار قبلى مائده  به این جمع حوادثی رقم مى خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون مى‌نماید.

«آرش مجیدی»، «رضا توکلی»، «نسرین نکیسا»، «مرتضی کاظمی»، «آدرینا صادقی»، «مینو آذرمگین»، «نازنین هاشمی»، «دینا هاشمی»، «میلاد میرزایی»، «افسانه چهره‌آزاد»، «على دهکردى»، «خیام وقار کاشانى»، «درسا بختیار»، «غزال نظر» و «صالح میرزاآقایى» از بازیگران این سریال می باشند.

سریال «در جستجوی آرامش» جزو دومین پربازدیدترین ویدیوهای صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 بود و سکانس جدل «نگین مشتاق» با «ناهید» همسر داکتر «بهروز امینی» مورد استقبال بالای مخاطبان قرار گرفت.

در جستجوی آرامش

سریال «در جست و جوی آرامش» به کارگردانی «سعید سلطانی» محصول سال 1396خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: داکتر «بهروز امینی» از دانشمندان و پژوهشگران حوزه دواسازی در ایران است. او بعد از سال ها تلاش مداوم توانسته در راستای تولیدات ملی و دانش‌بنیان، دارویی برای تداوی سرطان تولید کند که مشابه خارجی ندارد. بعد از تولید دارو، برای بهروز امینی جشنی برپا می‌کند و نام او و شرکتش در سراسر جوامع پزشکی جهان می‌پیچد اما یک اتفاق همه معادلات داکتر امینی را به هم می‌ریزد و آبرویش را در معرض خطر قرار می‌دهد و ...

«مهدی هاشمی»، «داریوش فرهنگ»، «حدیث میرامینی»، «پرویز فلاحی پور»، «فرشته سرابندی»، «کمند امیرسلیمانی»، «عطا عمرانی»، «مهتاب ثروتی»، «محسن فلاح افشار»، «صحرا اسدالهی»، «فاطمه مرتاضی»، «مانی حیدری»، «افسانه ناصری»، «سجاد دیرمینا»، «سینا شفیعی»، «زهرا سعیدی»، زنده یاد «جمشید مشایخی»، «پژمان بازغی»، «محمد متوسلانی»، «محسن آشتیانی پور»، «حمیدرضا معدن کن» و «نگار جوکار» بازیگران این سریال هستند.

هم چنان سکانسی از سریال «دلنوازان» نیز توانست توجه فعالان فضای مجازی را به خود جلب کند.

سریال «دلنوازان» به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» و نویسندگی «سعید جلالی» و «علیرضا کاظمی پور» محصول سال 1388 است.

دلنوازان

داستان این سریال درباره خواهر و برادری است که سالیان سال در یک خانه دو منزله به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند. آنها جهت امرار معاش چند وقتی است که یک شرکت تیکت فروشی طیاره افتتاح کرده‌اند و «بهزاد» قرار است با «مهتاب» دخترعمه اش ازدواج کند اما طی داستان هایی این اتفاق رخ نمی‌دهد و این شروع ماجراهای این دو خانواده در این سریال است.

«فریبا کوثری»، «پرویز فلاحی پور»، زنده یاد «فریده صابری»،«شاهرخ استخری»، «سحر قریشی»، «سمانه پاکدل»، «سیاوش خیرابی»، «حدیث میرامینی»، زنده یاد «زهره فکورصبور»، «عبدالرضا اکبری»، «مهدی ماهانی»، «محمد حاتمی»، «نیره فراهانی»و «ایمان موسوی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند.

در ویدیوی فوق  پربازدیدترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید. 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر