نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
251
-
الف
+

اجرای آهنگ «همراه اغیار چکر میزنی» توسط «نعمت الله احمدی» در «نواهنگ4»

در این ویدیو اجرای آهنگ «همراه اغیار چکر میزنی» توسط «نعمت اله احمدی» در مسابقه «نواهنگ 4» را نظاره می کنید.

به گزارش آی فیلم 2،«نعمت اله احمدی» از اشتراک کنندگان گروه ششم مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» با اجرای آهنگ «همراه اغیار چکر میزنی» از زنده یاد «سلیم سحاب» توانست 3 چراغ آبی از هیات داوران این مسابقه دریافت کند و به مرحله 18 بهترین صعود نماید.

در ویدیوی فوق هنرنمایی «نعمت اله احمدی» را در مرحله 42 بهترین مسابقه «نواهنگ4» را نظاره می کنید.

در گروه ششم مرحله 42 بهترین نواهنگ«فیروز سعیدی»، «مرصاد عزیزی»، «فرهاد صدیقی»، «نادر مجیدی»، «نعمت الله احمدی» و «فریدون خانی» با هم به رقایت پرداختند که از بین آنها «نعمت الله احمدی» و «فریدون خانی» با رای داوران به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند..

آوازخوان های گروه ششم که برای صعود به مرحله بالاتر نیاز به رای مردمی دارند عبارتند از:

«فرهاد صدیقی» کد 42112

«نادر مجیدی» کد 42114

بر این اساس بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز دوشنبه 9 دلو(بهمن) 1402 کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 18 بهترین حمایت کنند.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

در فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» از بین ویدیو های ارسالی اشتراک کنندگان تعداد 120 نفر انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر