نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
300
-
الف
+

قسمت ششم مسابقه «نواهنگ4» امشب در آی فیلم 2

رقابت گروه ششم مرحله 42 بهترین «نواهنگ4» امشب 5 دلو(بهمن) از کانال آی فیلم2 نشر خواهد شد.

مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» برای خوانندگان نوظهور و با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی، از طرف شبکه جهانی آی فیلم 2 در حال برگزاری می باشد.

بر این اساس، قسمت ششم این برنامه، امشب 5 دلو (بهمن ماه) ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 «عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

«فیروز سعیدی»، «مرصاد عزیزی»، «فرهاد صدیقی»، «نادر مجیدی»، «نعمت اله احمدی» و «فریدون خانی» از جمله اشتراک کنندگانی هستند که در گروه ششم «نواهنگ4» به رقابت خواهند پرداخت.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

در فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» از بین ویدیو های ارسالی اشتراک کنندگان تعداد 120 نفر انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شد.

لازم به ذکر است از 5 گروهی که در قسمت های پیشین مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ با هم به رقابت پرداخته اند تاکنون «عزیز احمد کاکر»،«شفیق امینی»، «نثاراحمد دل آهنگ»، «نصیر نصرت»، «داوود محمدی»، «صفیر پارسا»،  «شایان محمدی»، «عزیز عظیمی»، «محمد عثمان رحیمی» و «حامد فیروزی» با رای هیات داوری به مرحله 18 بهترین راه پیدا کرده اند.

«بسم الله حافظی»،  «سید منصور موسوی»، «سعید هنرجو»، «محمد رفیع الکوزی» و «وکیل هجرت» نیز برگزیدگان مردمی مرحله 42 بهترین می باشند.

با مشخص شدن برگزیدگان داوری و مردمی گروه ششم مسابقه نواهنگ وارد مرحله 18 بهترین خواهد شد.

م ا   

نظر شما
ارسال نظر