نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
467
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام سریال ها بودند؟

در این گزارش پربازدیدترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک راه ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 در این صفحه می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم و سریال های جدید و هم چنان سکانس های از فلم و سریال را نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پربازدید ترین سکانس هایی که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

سکانس «به هم خوردن مراسم ازدواج به خاطر شغل خواهر عروس» که مربوط به سریال «دیوار شیشه ای» می باشد، طی هفته گذشته در لیست پربازدیدترین ویدیوهای صفحه مجازی شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفت.

سریال «دیوار شیشه ای» به کارگردانی مشترک «راما قویدل»، «نوید میهن دوست» و «احمد معظمی» ساخته شده است که در آن شخصیت های مهمان، داستان زندگی خود را در استودیوی برنامه ای به نام «دیوار شیشه ای» به عنوان خاطره برای مخاطبان تلویزیون تعریف می کنند.

این مجموعه تلویزیونی قصه های به هم پیوسته دارد که ضمن روایت یک داستان اصلی، در هر قسمت قصه مستقلی را هم به تصویر می کشد.

«مجید واشقانی»، «کوروش تهامی»، «حدیثه تهران»، «روشنک عجمیان»، «شهناز شهبازی»، «مهسا هاشمی»، «علیرام نورایی»، «محمد ساربان»، «زهیر یاری»، «شهره سلطانی»، «الهام جعفرنژاد»، «فرهاد قائمی مهدوی»، «فرزین صابونی»، «ارسطو خوش رزم»، «طوفان مهردادیان»، «مجید رحمتی»، «لیلا رحیمی»، «لیلا بی پروا»، «محمدرضا هدایتی»، «سولماز غنی»، «پارسا قره خانلو»، «صبا کمالی»، «سیامک احصایی»، «مریم سرمدی»، «مالک سراج»، «نازنین کریمی»، «مهران نائل»، «نگین معتضدی»، «حمید یزدانی»، «مهری آل آقا»، «بهار نوحیان» و «قربانعلی نجفی» از بازیگران سریال «دیوار شیشه ای» هستند.

دیوار شیشه ای

سریال «روز حسرت» جزو دومین پربازدیدترین ویدیوهای صفحه مجازی شبکه جهانی آی فیلم2 بود و سکانس «افشاگری زن دوم» مورد استقبال بالای مخاطبان قرار گرفت.

این سریال ایرانی به کارگردانی «سیروس مقدم» و بر پایه فلم‌نامه‌ای از «علیرضا افخمی»  در ماه رمضان 1387 تولید شده است، مبحث اصلی روز حسرت عالم «برزخ »است و حسرت های قابل جبران و غیرقابل جبران انسان ها در زندگی را به تصویر کشیده است.

«فرامرز قریبیان»، «پوریا پورسرخ»، «مهراوه شریفی نیا»، «سهیل مقدم»، «افسانه بایگان»، «لیندا کیانی»، «نسرین خسروانی»، «ملیکا طباخی»، «علیرضا زمانی نسب» و «رحیم نوروزی» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

روز حسرت

هم چنان سکانسی از سریال «آنام» نیز توانست توجه فعالان فضای مجازی را به خود جلب کند.

«آنام» به تهیه‌کنندگی «اسماعیل عفیفه» و کارگردانی «جواد افشار» و نویسندگی «امیرعباس پیام» تولید سال 1396 خورشیدی است.

این سریال، داستان زنی میانسال به نام «مارال» است که زندگی پر ماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر قدرت اراده‌اش توانسته خود و خانواده‌اش را به آرامش و آسایش برساند. اما برملا شدن رازی، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی‌اش را دوباره دچار تلاطم بزرگی می‌کند.

«گلچهره سجادیه»، «عبدالرضا اکبری»، «مهرانه مهین‌ترابی»، «مجید واشقانی»، «شبنم قلی خانی»، «سامیه لک»، «امیررضا دلاوری»، «سیروس گرجستانی»، «ناصر هاشمی»، «کوروش زارعیل»، «لاله مرزبان»، «مهشید جوادی»، «میثم ولیخانی»، «احمد پورخوش»، «شیرین آقارضاکاشی»، «علیرضا پورصدیقیان»، «آیدا جعفری»، «محمد حاجی بابایی» و «حسین فروغی پور» از جمله بازیگران این سریال هستند.

آنام

م ا 

نظر شما
ارسال نظر