نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
229
-
الف
+

بشنویم؛ پارچه آهنگ زیبا و عاشقانه از «چهارشنبه علاوت»

در این گزارش آهنگی زیبا و شنیدنی از هنرمند جوان کشور تاجیکستان «چهارشنبه علاوت» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «چهارشنبه علاوت» اولین اشتراک کننده تاجیکستانی است که سال گذشته در مسابقه «نواهنگ» حضور پیدا کرد.

این هنرمند جوان تاجیکستانی در سال 1377 خورشیدی در منطقه «بدخشان» تاجیکستان به دنیا آمد.

وی از همان ایام کودکی به موسیقی علاقه زیادی داشت، پس از فارغ التحصیلی از صنف نهم در سال 2014، وارد مدرسه هنری دوشنبه شد و سال 2018 از رشته موسیقی فارغ التحصیل گردید.

علاوت برنده مسابقه استعدادهای درخشان «آسیای مرکزی» و ستاره های موسیقی تاجیکستان است که در فصل سوم مسابقه خوانندگی نواهنگ نیز توانست تا مرحله 9 بهترین راه پیدا کند اما به دلیل مشکلات شخصی و کاری نتوانست رقابت را ادامه دهد.

این هنرمند تاجیکستانی، به عنوان خواننده در «ارکستر سمفونیک» دولتی تاجیکستان مشغول به کار است و در بیشتر رویدادهای فرهنگی دولتی شرکت نموده است.

گفتنی است که «علاوت» تجربه سفرهای خلاقانه به خارج از تاجیکستان از جمله روزهای فرهنگ جمهوری تاجیکستان در ازبکستان، ترکمنستان، بلاروس و روسیه، به حیث نماینده فرهنگ ملی تاجیکستان را نیز داشته است.

قابل یاد آوری است که چهارشنبه در کنار موسیقی به سیاحت نیز علاقه دارد و در سال 2021 از دانشکده گردشگری و هتل داری نیز فارغ التحصیل شد.

هم چنان قابل یاد آوری است که قسمت پنجم مرحله 42 بهترین «نواهنگ4»، فردا شب 29 جدی (دی ماه) ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیوی فوق، آهنگ «نمی دانم کجایی؟» با صدای «چهارشنبه علاوت» را بیننده و شنونده هستید.

س غ / ح ح

نظر شما
ارسال نظر