نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
350
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام سریال ها بودند؟

در این گزارش پربازدیدترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک راه ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 در این صفحه می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم و سریال های جدید و هم چنان سکانس های از فلم و سریال را نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پربازدید ترین سکانس هایی که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

سکانس خوشحالی «پیمان» از شنیدن خبر پدر شدنش که مربوط به سریال «کیمیا» می باشد، طی هفته گذشته در لیست پربازدیدترین ویدیوهای صفحه مجازی شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفت.

این سریال به کارگردانی آقای «جواد افشار» محصول سال 1392 خورشیدی است.

داستان سریال «کیمیا» نشان دهنده سیر حوادثی است که در مراحل مختلف زندگی دختری به نام کیمیا و دیگر اعضا خانواده اش اتفاق می‌افتد و آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ می‌کند اما کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده خویش برمی‌آید.

«مهراوه شریفی نیا»، «حسن پورشیرازی»، «آزیتا حاجیان»، «رضا کیانیان»، «نیکی کریمی»، «حامد بهداد»، «عاطفه رضوی»، «محمدرضا شریفی نیا»، «گلاره عباسی»، «پوریا پور سرخ»، «حسن جوهرچی» از جمله بازیگران  این سریال می باشند.

کیمیا

سریال «پژمان» جزو دومین پربازدیدترین ویدیوهای صفحه مجازی شبکه جهانی آی فیلم2 بود و سکانس حسادت های «بهاره رهنما» به «هدیه» عروس خانواده خود مورد استقبال بالای مخاطبان قرار گرفت.

این سریال به تهیه‌کنندگی «محسن چگینی» و نویسندگی «مهراب و پیمان قاسم‌خانی» محصول سال 1391 خورشیدی می باشد.

داستان سریال درباره «پژمان جمشیدی» ستاره سابق فوتبال ایران می باشد که با شروع فصل جدید، موفق به بستن قرارداد با گروه دلخواهش نمی‌شود. او که همچنان در حال و هوای دوران شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد، به همراه مدیر برنامه‌هایش به دنبال عقد قرارداد با یک تیم فوتبال است و در این مسیر با ماجراهای جالبی روبه‌رو می‌شود.

«پژمان جمشیدی» ، «سام درخشانی» ، «بهاره رهنما»، «بیژن بنفشه خواه»، «اردشیر کاظمی»، «ویدا جوان»، «اردشیر کاظمی»، «اصغر حیدری»، «رضا کریمی»، «شقایق دهقان» ، «محمدعلی تقوی»، «آرشام طالبی»، «محمد پارسا قره‌خانلو»، «هوشنگ حریرچیان» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

سریال پژمان

هم چنان سکانسی از سریال «بانوی عمارت» نیز توانست توجه فعالان فضای مجازی را به خود جلب کند.

«بانوی عمارت» به تهیه‌کنندگی «مجید مولایی»، کارگردانی «عزیزالله حمیدنژاد» و به نویسندگی «احسان جوانمرد»، تولید سال 1397 خورشیدی است.

«پانته‌آ پناهی‌ها»، «علیرضا شجاع‌نوری»، «اندیشه فولادوند»، «غزل شاکری»، «رامتین خداپناهی»، «سیروس میمنت»، «حسام منظور»، «شبنم فرشادجو»، «مینا وحید»، «نیکی نصیریان»، «مهتاج نجومی»، «صالح میرزا آقایی»، «احسان امانی»، «محمد فیلی»، «فریدون سوزانی»، «حسن سرچاهی»، «احمد یاوری»...و «مریم مومن»  ازجمله بازیگران این سریال هستند.

بانوی عمارت

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر