نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
207
-
الف
+

با هم بشنویم؛ آهنگ «هر بی وطن به یاد وطن گریه می کند» با صدای «فهیم یوسفی»

در این گزارش اجرای «فهیم یوسفی» از اشتراک کننده های گروه سوم مرحله 42 بهترین «نواهنگ4» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «فهیم یوسفی» از اشتراک کنندگان گروه سوم مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» آهنگ «هر بی وطن به یاد وطن گریه می کند» را اجرا کرد.

وی در گروه سوم مرحله 42 بهترین همراه با اشتراک کننده های چون «سعید هنرجو»، «ادریس رحمانی»، «هاشم حسینی»، «امید باختری» به رقابت پرداخت و با کد 43112 وارد مرحله رای مردمی گردید.

علاقه مندان می توانند کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 18 بهترین حمایت کنند.

«سعید هنرجو» کد 43113

«ادریس رحمانی» کد 43114

«هاشم حسینی» کد 43115

«امید باختری» کد 43116

لازم به یادآوری است علاقه مندان برای حمایت از هنرمند مورد علاقه خود فقط تا پایان روز دوشنبه 18 جدی (دی) مهلت دارند تا کد خواننده دلخواه خود را ارسال کنند؛ گفتنی است از هر سیم کارت فقط یک رای ثبت می شود.

گفتنی است که «عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

لازم به ذکر است، جمعه هر هفته مسابقه «نواهنگ» ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیو فوق، اجرای آهنگ «هر بی وطن به یاد وطن گریه می کند»  توسط «فهیم یوسفی» را در مرحله 42 بهترین «نواهنگ4» تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر