نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
242
-
الف
+

هشدار داور مسابقه نواهنگ به «پویا حبیبی»+ ویدیو

در این ویدیو توصیه های «عارف جعفری» به «پویا حبیبی» جوان ترین اشتراک کننده مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ را نظاره می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «پویا حبیبی» جوان ترین اشتراک کننده گروه دوم مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ»  بود که توانست 3 رأی آبی از دوارن این مسابقه دریافت کنند.

حبیبی 15 ساله با اجرای زیبای خود توانست به جمع آوازخوان های حائز دریافت رأی مردمی راه پیدا کند اما در رقابت با  سایر رقبای خود به شمول «مسعود رسولی»،«فواد عظیمی» و «سید منصور موسوی» جاماند و نتوانست به مرحله 18 بهترین این مسابقه آوازخوانی صعود نماید.

«عارف جعفری» داور مرحله چهارم مسابقه «نواهنگ» ضمن ابراز خرسندی از فعالیت «پویا حبیبی» در عرصه موسیقی نکاتی را برای بهبود کیفیت اجرای این آوازخوان جوان و نیز رفع خطاهای وی بیان داشت که در ویدیوی فوق مشاهده می کنید.

در فصل چهارم مسابقه نواهنگ از بین اشتراک کنندگان تعداد 120نفر انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شد.

اشتراک کنندگان فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» در مرحله 46 بهترین در شش گروه هفته نفره با یکدیگر رقابت می کنند و از هر گروه دو نفر با رأی هیات داوری وارد مرحله بعد خواهند شد و یک نفر از هر گروه نیز با رأی مردمی به دور بعد راه پیدا خواهد کرد.

فصل  چهارم مسابقه نواهنگ با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «فرقت سعید» آوازخوان برجسته تاجیکستانی روزهای جمعه ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر