نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
307
-
الف
+

نشر رقابت گروه دوم مرحله 42 بهترین مسابقه «نواهنگ 4» از قاب آی فیلم2

قسمت دوم فصل چهارم مسابقه خوانندگی «نواهنگ» امشب 8 جدی(دی) از شبکه آی فیلم2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» برای خوانندگان نوظهور و با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی، در حال برگزاری است.

 «عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری این فصل از مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

پس از برگزاری مراحل اولیه فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» و همزمان با به پایان رسیدن مرحله ارزیابی و راستی آزمایی این برنامه، مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه نواهنگ برگزار و نشر می شود.

در این مرحله، 42 تن در قالب شش گروه هفت نفره به رقابت می پردازند و شانس خود را برای حضور در مرحله «18 بهترین» محک می زنند.

«شفیق امینی»، «فردین حسن پور»، «عزیز احمد کاکر»، «جواد علیزاده»، «سید مصطفی حسینی»، «بسم الله حافظی» و «شفیق علیزاده» از جمله اشتراک کننده هایی بودند که در گروه  اول به رقابت پرداختند و از بین آنها «عزیز احمد کاکر» و «شفیق امینی» توسط رای داوران و هم چنان «بسم الله حافظی» با رای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند.

بر این اساس قسمت دوم فصل چهارم این برنامه تلویزیونی قرار است امشب، مصادف با 8 جدی (دی ماه) ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر شود.

گفتنی است که «نثار احمد دل آهنگ»، «پویا حبیبی»، «مسعود رسولی»، «فواد عظیمی»، «شفق سروری»، «منصور موسوی» و «نصیر نصرت» در این گروه به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است، جمعه هر هفته مسابقه «نواهنگ» ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

س غ / ح ح

نظر شما
ارسال نظر