نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
358
-
الف
+

ویژه برنامه شب چله آی فیلم 2 مشخص شد

ویژه برنامه «ترنج و انار» شب چله از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزاش آی فیلم 2، شب یلدا یا شب چله سابقه‌ای طولانی در تاریخ کهن و فرهنگ کشورهایی همچون ایران، افغانستان و تاجیکستان دارد و از گذشته تا به امروز به شیوه های مختلف از آن تجلیل می شود.

شبکه آی فیلم 2 از زمان افتتاح تاکنون سعی بر آن داشته تا با تاکید بر مشترکات کشورهای فارسی زبان و تدارک برنامه های ویژه از آیین های باستانی مشترک تجلیل کند. 

در این راستا هر سال به مناسبت شب چله ویژه برنامه ای از آی فیلم 2 برای نشر در نظر گرفته می شود و امسال نیز، یک برنامه ویژه با آیتم های متنوع نشر خواهد شد.

بر این اساس، ویژه برنامه «ترنج و انار» به تهیه کنندگی «امیر تاجیک» به مناسبت شب چله پنجشنبه 30 قوس (آذر) 1402 ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«ترنج و انار» با گردانندگی «امیر الهامی» مجری ایرانی، «نادیا پروانی» مجرى افغانستانی و «قندیل حکیم» مجری تاجیکستانی در شب یلدا مهمان خانه های مخاطبان آی فیلم2 خواهد بود.

در این برنامه خوانندگانی از ایران، تاجیکستان و افغانستان به اجرا خواهند پرداخت و قرار است آیین های سنتی کشورهای فارسی زبان از جمله حافظ خوانی ، قصه گویی و ... احیاء گردد.

اجرای استندآپ کمدی توسط استعدادهایی که با «ترنج و انار» معرفی می‌شوند، از دیگر بخش‌های این برنامه است.

در ویدیو بالا تیزر از برنامه «ترنج و انار» را تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر