نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
431
-
الف
+

«شیدا»؛ عاشقانه ای با بازی «لیلا حاتمی» و «پارسا پیروزفر»+ ویدیو

فلم سینمایی «شیدا» پنجشنبه 23 قوس (آذر)از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

فلم سینمایی «شیدا» به کارگردانی «کمال تبریزی» روز پنجشنبه 23 قوس (آذر) 1402از شبکه  آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

«شیدا»به نویسندگی «رضا مقصودی» محصول سال 1377 خوشیدی است. 

فیلم شیدا

در خلاصه داستان این فلم آمده است؛ «فرهاد هرندی» پسر خانواده‌ای مرفه، در سال های پایانی جنگ عراق علیه ایران مشمول عسکری (سربازی) شده‌ است. پدرش با تلاش فراوان او را به منطقه ای امن و حاشیه‌ای منتقل می‌کند تا از میدان نبرد (خط مقدم) دور بماند اما فرهاد پس از پایان دوره آموزشی، بدون اطلاع خانواده، داوطلب پست پیامرسانی می‌شود که مستلزم رفت‌وآمدهای فراوان به میدان نبرد است. او در یکی از این رفت‌وآمدها از ناحیه دست، چشم و سینه مجروح می‌شود و در شفاخانه ای(بیمارستانی) جنگی بستری می‌شود.پرستاری به نام «شیدا فاطمی» برای تسکین درد شدید فرهاد، برایش قرآن می‌خواندکه موجب تسکین درد فرهاد می شود. فرهاد که چشم‌هایش به دلیل جراحت بسته‌اند، به مرور به شیدا دل می‌بازد و...

«لیلا حاتمی»، «پارسا پیروزفر»، «بهزاد فراهانی»، «محمدرضا شریفی‌نیا»، زنده یاد «نادیا دلدار گلچین»، «کمند امیرسلیمانی»، «گوهر خیراندیش»، «آرش تاج»، «اکرم محمدی»، «حسین راضی» و «هدایت‌الله نوید» از جمله بازیگران این فلم می باشند.

فیلم شیدا

بر این اساس، فلم سینمایی «شیدا» روز پنجشنبه 23 قوس (آذر) 1402 ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر