نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
375
-
الف
+

پربیننده ترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته ای که گذشت؛ از «همه چیز آنجاست» تا ««میوه ممنوعه»

در این گزارش پر بازدیدترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک پل ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 همچنان می توانند در این صفحه علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم سریال های جدید نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پر بازدیدترین سکانس هایی که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

سکانس از سریال «همه چیز آنجاست»، در هفته گذشته  از جمله سکانس های پربیننده صفحه مجازی آی فیلم2 بود.

سکانسی رفتار نادرست «اسماعیل» با «سمانه» و درگیری وی با یکی از عابران مقابل دانشگاه در رتبه اول پربیننده ترین سکانس های فضای مجازی آی فیلم2 قرار گرفت.

این سریال به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» محصول سال 1393 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: فابریکه تولیدی یک خانواده معتبر به علت ورود بی رویه کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر کلان خانواده درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی برده و تلاش می کند تا معمای کهنه و سر به مهر فامیل را رمزگشایی کند.

«امین زندگانی»، «الهام حمیدی»، «مهرانه مهین‌ترابی»، «محمد عمرانی»، «حسین مهری»، «حدیث میرامینی»، «مزدک رستمی»، «سام درخشانی»، «آشا محرابی»، «بهناز جعفری»، «بهرام ابراهیمی»، «حسن اسدی»، «مریم معصومی»، «المیرا دهقانی»، «آرزو افشار»، «مریم سرمدی» و زنده یاد «جمشید مشایخی» در این سریال حضور دارند.

همه چیز آنجاست

سریال «پدر سالار» نیز همانند هفته های اخیر هفته قبل از جمله سریال های پربیننده صفحه اینستاگرام آی فیلم2 بود.

داستان سریال «پدرسالار» دربارهٔ پدر میانسالی به نام «اسدالله» است. اسدالله‌خان پدری مهربان، خانواده‌دوست، دلسوز و در عین حال سختگیر و پرصلابت است. به باور او همهٔ بچه هایش پس از ازدواج باید در خانهٔ بسیار بزرگ او زندگی کنند.

زنده یاد «محمد علی کشاورز»، زنده یاد «حمیده خیر آبادی»، زنده یاد «سیامک اطلسی»، زنده یاد «جمیله شیخی»، زنده یاد «خسرو شجاع زاده»، «کمند امیر سلیمانی»، «ناصر هاشمی»، «محمود جعفری»، «محمود پاک نیت»، «آزیتا لاچینی»، «کتایون ریاحی»، «پرستو گلستانی»، «اکرم محمدی»، «فرحناز منافی ظاهر»، «حسن مهمانی» ازجمله بازیگران این سریال می باشند.

سکانس صحبت های «زهره» با «آذر» برای بد جلوه دادن جاریه اش «زهرا»، نیز از سکانس های پر جاذبه و دیدنی اخیر هفته در اینستاگرام آی فیلم2 بود.

پدرسالار

سریال «میوه ممنوعه» نیز طی هفته گذشته در جمع پربیننده های اینستاگرام آی فیلم2 قرار گرفت.

این سریال به کارگردانی «حسن فتحی» محصول سال 1386 خورشیدی می باشد.

این سریال به نویسندگی «علیرضا کاظمی‌پور» و «علیرضا نادری» روایت گر زندگی «حاج یونس فتوحی» است که به دلیل اقدامات خیرخواهانه اش خود را فردی زاهد می داند و مطمئن است هیچ گناهی نکرده و نمی کند. غافل از اینکه مورد آزمایش الهی قرار می گیرد و با ورود دختری به نام «هستی» زندگی اش متحول می شود و ...

«علی نصیریان»، «گوهر خیراندیش»، «هانیه توسلی»، «امیر جعفری»، «طناز طباطبایی»، «هرمز هدایت»، «عمار تفتی»، «نیما رئیسی»، «کاظم بلوچی»، «صدیقه کیانفر»، «محمدرضا رهبری»، «کیانوش گرامی» و «جواد انصافی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند.

میوه ممنوعه

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر