نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
801
-
الف
+

قسمت آخر «سلام آقای مدیر»؛ فراز و نشیب های زندگی «امیرعلی» به کجا ختم می شود؟

قسمت آخر سریال «سلام آقای مدیر» امروز از آی فیلم2 نشر می شود.

 قسمت آخر سریال «سلام آقای مدیر» به کارگردانی «علیرضا توانا» امروز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «سلام آقای مدیر» به تهیه کنندگی «منوچهر شاهسواری» محصول سال 1398 خورشیدی است.

شخصیت محوری این سریال فردی به نام «امیرعلی صدر» است که به مدیریت یک لیسه (دبیرستان) گماشته می‌شود که همه آن را تبعیدگاه می‌نامند. او که به علت فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد، خیلی زود درمی‌یابد برای جلوگیری از تعطیلی این مرکز آموزشی نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش‌آموزان، همکاران و باشندگان محل است. کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد، ولی با تلاش او و مسئولیت‌پذیری همگان به باز ماندن درهای مکتب می‌انجامد.

«داریوش فرهنگ»، «کاظم بلوچی»، «علی اوسیوند»، «روزبه حصاری»، «ایوب آقاخانی»،«سهند جاهدی»، «اتابک نادری»، «ارسلان قاسمی»، «سوگل طهماسبی»، «سیما خضرآبادی»، «مهسا هاشمی»، «وحید نفر»، «محسن بهرامی»، «دانیال نوروش»، «پوریا ایمانی»، «پوریا رستمی»، «محمد مختاری»، «فریبا جدیکار» و «نیکی مظفری» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

گفتنی است که با به پایان رسیدن سریال «سلام آقای مدیر»  سریال«پرستاران» سر از فردا دوشنبه 24 میزان (مهر) 1402 هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2، نشر می شود. 

برای مشاهده سریال «سلام آقای مدیر» به لینک زیر سر بزنید.

سریال سلام آقای مدیر

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر