نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
568
-
الف
+

شروع سریال پولیسی «مزد ترس» در آی فیلم 2

قسمت اول سریال «مزد ترس» امروز از آی فیلم2 نشر می شود.

قسمت اول سریال «مزد ترس» به کارگردانی و نویسندگی «حمید تمجیدی»محصول سال 1371 خورشیدی، امروز پنجشنبه 20 میزان (مهر) از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

داستان این سریال در مورد «ناصر محمدی» یک افسر پولیس جنایی می باشد که در در جریان تحقیقات یک پرونده قتل متوجه می شود که جسد سوخته متعلق به یک نوازنده ارکستر سمفونیک است و در ادامه رسیدگی به دوسیه به طور اتفاقی هنگام تماشای یک برنامه تلویزیونی، مصاحبه‌ای با یک محکوم به اعدام را می‌بیند و به سرنخ‌های جدیدی می‌رسد ...

«عبدالرضا اکبری»، «علی دهکردی»، «حمید خیر آبادی»، «اسماعیل محرابی»، «احمد فخر»، «فریبرز عرب نیا»، «رقیه چهره آزاد»، «محبوبه بیات»، «رضا بنفشه خواه» و «مینا نوروزی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

امروز در قسمت اول سریال «مزد ترس» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «شکیبا» یک مأمور پولیس است که در جریان یک پرونده، ناخواسته درگیر اعتیاد می شود و پس از اخراج از محل کارش، همسرش نیز او را به دلیل اعتیاد ترک می کند. «شکیبا» که از همه جا ناامید است ...

بر اساس این گزارش، سریال «مزد ترس» از امروز پنجشنبه 20 میزان (مهر) 1402 همه روزه ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2، نشر می شود. 

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر