نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2633
-
الف
+

آنچه در قسمت آخر سریال «پدر سالار» می بینید؛ تصمیم سرنوشت ساز «آذر»

قسمت آخر سریال «پدرسالار» امروز از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

قسمت آخر سریال «پدر سالار» به کارگردانی «اکبر خواجویی» امروز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2، نشر می شود.

این سریال به نویسندگی «علی‌اکبر محلوجیان» تولید سال 1372، یکی از ماندگارترین آثار تلویزیونی ایران است که تاکنون با محوریت پدر تولید شده است.

داستان سریال «پدرسالار» دربارهٔ پدر میانسالی به نام «اسدالله» است. اسدالله‌خان پدری مهربان، خانواده‌دوست، دلسوز و در عین حال سختگیر و باصلابت است. به باور او همهٔ فرزندانش پس از ازدواج باید در خانهٔ او زندگی کنند.

زنده یاد «محمد علی کشاورز»، زنده یاد «حمیده خیر آبادی»، زنده یاد «سیامک اطلسی»، زنده یاد «جمیله شیخی»، زنده یاد «خسرو شجاع زاده»، «کمند امیر سلیمانی»، «ناصر هاشمی»، «محمود جعفری»، «محمود پاک نیت»، «آزیتا لاچینی»، «کتایون ریاحی»، «پرستو گلستانی»، «اکرم محمدی»، «فرحناز منافی ظاهر»، «حسن مهمانی» از جمله بازیگران این سریال می باشد.

امروز در قسمت آخر سریال «پدر سالار» که از شبکه آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ «اسدالله خان» که به خاطر فشارهای ناشی از درگیری فامیلی دچار عارضه قلبی شده بود پس از گذراندن مراحل تداوی به خانه خود باز می گردد؛ همه اولادهای واعظیان از اعمال خود شرمنده می شوند و از پدرشان درخواست بخشش کرده و خواستار بازگشت به خانه پدری می باشند، در این میان «آذر» هم به واسطه صاحب خانه خود از وضعیت خُسُرش مطلع می گردد و ... 

لازم به ذکر است از روز پنجشنبه 20 میزان(مهر) سریال «مزد ترس» جایگزین «پدرسالار» می شود.

در ویدیوی بالا سکانسی از قسمت آخر سریال «پدر سالار» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

خدا رو شکر تموم شد این چرت وسم

حسنی

سریال عالی بود من که خیلی دوستش دارم