نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
357
-
الف
+

شروع فصل سوم سریال «پایخت» در آی فیلم 2

قسمت اول سریال «پایتخت 3» امروز از آی فیلم2 نشر می شود.

قسمت اول فصل سوم سریال «پایتخت» به کارگردانی «سیروس مقدم» امروز سه شنبه 18 میزان (مهر)از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سریال «پایتخت3» به کارگردانی «سیروس مقدم» محصول سال 1392 خورشیدی است.

در خلاصه داستان فصل سوم این سریال آمده است: در شب نامزدی «ارسطو» سقف خانه «نقی» فرو می ریزد و همین موضوع باعث قهر کردن نقی با «ارسطو» می شود. از سوی دیگر، مشکلات مالی و بی‌کاری باعث افسردگی نقی معمولی شده و به همین دلیل به تشویق همسرش و برای این که روحیه‌اش را دوباره به دست بیاورد در مسابقات کشتی ثبت‌نام می‌کند و...

«محسن تنابنده»، «ریما رامین‌فر»، «علیرضا خمسه»، «احمد مهران‌فر»، «نسرین نصرتی»، «مهران احمدی»، «سارا فرقانی اصل»، «نیکا فرقانی اصل»، «هومن حاجی‌عبداللهی» و «هدایت هاشمی» در این فصل از پایتخت ایفای نقش کرده‌اند.

امروز در قسمت اول سریال «پایتخت 3» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «ارسطو» پس از چالش های فراوان تصمیم به ازدواج می گیرد و «نقی معمولی» به عنوان نزدیک ترین فامیل وی مسئولیت برگزاری مراسم ازدواج پسرخاله خود را به عهده  گرفته و محل برگزاری جشن ازدواج را در خانه نوساز خود تعیین می کند، «موسی» معمار ساختمان او را از انجام این کار منع می کند اما ...

فصل سوم سریال «پایتخت» به جز روز های پنجشنبه هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

در پیوند با این خبر مشاهده کنید: 

دانلود سریال «پایتخت 1»

دانلود سریال «پایتخت 2»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر