نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
536
-
الف
+

پربیننده ترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته ای که گذشت؛ از «پدر سالار» تا «پایتخت1»

در این گزارش پر بازدیدترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک پل ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 همچنان می توانند در این صفحه علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم سریال های جدید نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پر بازدیدترین سکانس هایی که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

سکانسی «طعنه عروس های اسدالله خان به باردار نشدن زهرا» در سریال پر خاطره و دیدنی «پدر سالار» در هفته گذشته نظر مخاطبان را به خود جذب کرده و در ردیف اول پربیننده های اینستاگرام آی فیلم 2، قرار گرفت.

این سریال خاطره انگیز، به کارگردانی و تهیه کننده گی «اکبر خواجویی» محصول سال 1372 خورشیدی است.

داستان سریال «پدرسالار» دربارهٔ پدر میانسالی به نام «اسدالله» است. اسدالله‌خان پدری مهربان، خانواده‌دوست، دلسوز و در عین حال سختگیر و پرصلابت است. به باور او همهٔ بچه هایش پس از ازدواج باید در خانهٔ بسیار بزرگ او زندگی کنند.

زنده یاد «محمد علی کشاورز»، زنده یاد «حمیده خیر آبادی»، زنده یاد «سیامک اطلسی»، زنده یاد «جمیله شیخی»، زنده یاد «خسرو شجاع زاده»، «کمند امیر سلیمانی»، «ناصر هاشمی»، «محمود جعفری»، «محمود پاک نیت»، «آزیتا لاچینی»، «کتایون ریاحی»، «پرستو گلستانی»، «اکرم محمدی»، «فرحناز منافی ظاهر»، «حسن مهمانی» ازجمله بازیگران این سریال می باشند.

سریال «پدر سالا» از جمله سریال های در حال پخش آی فیلم2 است که هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2، نشر می شود. 

سریال پدر سالار

سریال کمیدی و پر هیجان «پایتخت1» نیز در هفته گذشته در ردیف سریال های پربیننده صفحه اینستاگرام آی فیلم2 بود.

سکانسی برخورد «نقی» با همسایه جدیدش در رابطه با سوء تفاهم پیش آمده نسبت به «هما» نیز جزو پربیننده ترین های مخاطبان آی فیلم2 طی هفته اخیر می باشد.

پایتخت به کارگردانی «سیروس مقدم» و نویسندگی «محسن تنابنده» محصول سال 1390 خورشیدی است.

در خلاصه داستان فصل اول این سریال کمیدی آمده است: خانواده‌ «معمولی» پیش از تحویل سال نو، تصمیم می‌گیرند به تهران مهاجرت کنند. آنان هنگام ورود به پایتخت با مشکلاتی مواجه می‌شوند که باعث پیش آمدن اتفاقات جالب و خنده داری می‌شود.

سریال پایتخت

«محسن تنابنده»، «ریما رامین‌فر»، «علیرضا خمسه»، «احمد مهران‌فر»، «نسرین نصرتی»، «بهرام افشاری»، «سارا فرقانی اصل»، «نیکا فرقانی اصل»، «هومن حاجی‌عبداللهی» و «نیلوفر رجایی‌فر» در این فصل از پایتخت ایفای نقش کرده‌اند.  

گفتنی است که فصل اول سریال پایتخت چندی قبل از دریچه آی فیلم2 به نشر رسید.

در ویدیوی بالا پربازیدترین های ویدیوهای صفحه اینستاگرام آی فیلم2 در هفته اخیر را تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر