نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
790
-
الف
+

شرایط اشتراک در فصل چهارم مسابقه خوانندگی «نواهنگ» شبکه آی فیلم۲ اعلام شد

فصل چهارم مسابقه استعدادیابی خوانندگی «نواهنگ» به زودی از شبکه جهانی آی فیلم2 آغاز می شود.

به گزارش آی فیلم 2، فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی، برگزار می شود.

گروه برگزارکننده مسابقه «نواهنگ» قصد دارد در ادامه سه فصل گذشته این مسابقه که به همت شبکه جهانی آی فیلم2 اجرا شده، با برگزاری فصل چهارم این رقابت، به کشف استعدادها و معرفی آوازخوان های کشور افغانستان و تاجیکستان بپردازد.

بر این اساس متقاضیان اشتراک در مسابقه نواهنگ می توانند در مرحله نخست، آهنگ و یا آهنگ های خویش را در سبک های مختلف به شمول محلی، پاپ، کلاسیک و دیگر سبک های آوازخوانی به گونه زنده (در استودیو ثبت نشده باشد) و به صورت افقی با گوشی موبایل ثبت نموده و به همراه مشخصات کامل از طریق یکی از برنامه های ارتباطی واتساپ، بله و یا تلگرام به شماره 0093787449899 ارسال نمایند.

مهلت ارسال و ارائه آثار متقاضیان حداکثر تا 20 عقرب(آبان) 1402 می باشد. پس از تاریخ مذکور، آثار بررسی و از نفرات برگزیده برای حضور در مرحله تلویزیونی دعوت به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است با توجه به لزوم حضور در استودیو در مراحل نهایی، داوطلبان باید در ایران مقیم باشند و یا بتوانند در زمان مقرر در ایران حضور پیدا کنند.

س غ /ح ح

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

میتوانید ازشرکت کنندگان که درایران حضور دارند بطور حضوری راستی آزمایی کنید

سعید کریمی

سلام من میخوام اشتراک کنم