نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
602
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام بودند؟

در این گزارش پر بازدیدترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک پل ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 در این صفحه می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم سریال های جدید نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پر بازدید ترین سکانس هایی که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

سریال «میوه ممنوعه» که نشر آن روز گذشته از آی فیلم2 به پایان رسید از جمله سریال های پربازدید صفحه مجازی آی فیلم2 بود.

سکانس عصبانیت «حاج یونس فتوحی» از ازدواج دخترش با وجود مخالفت های شدید وی ازجمله ویدیوهای پربازدید هفته اخیر صفحه اینستاگرام آی فیلم2 بود.

سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی «حسن فتحی» محصول سال 1386 خورشیدی است.

این سریال روایت گر زندگی «حاج یونس فتوحی» است که به دلیل اقدامات خیرخواهانه اش خود را فردی عارف می داند و مطمئن است تا آخر عمر هیچ گناهی نمیکند غافل از اینکه مورد آزمایش الهی قرار می گیرد و با ورود دختری به نام «هستی» زندگی اش متحول می شود...

«علی نصیریان»، «گوهر خیراندیش»، «هانیه توسلی»، «امیر جعفری»، «طناز طباطبایی»، «هرمز هدایت»، «عمار تفتی»، «نیما رئیسی»، «کاظم بلوچی»، «صدیقه کیانفر»، «محمدرضا رهبری»، «کیانوش گرامی» و «جواد انصافی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند.

میوه ممنوعه

«حکم رشد» نیز از جمله سریال های پربیننده صفحه اینستاگرام آی فیلم2 بود.

سریال «حکم رشد» به نویسندگی «سعید نعمت‌الله» محصول سال 1400 خورشیدی می باشد.

سریال «حکم رشد» داستان زندگی 2 برادر شیری(رضاعی) به نام های «ذیبح» و «غلام» را روایت می کند؛ «ذبیح» مامور پولیس وظیفه شناس است اما غلام فردی شرور است که به کارهای خلاف مصروف می باشد؛ حوادث و رویدادهای زندگی این دو برادر به گونه ای پیش می رود که ناگزیر در مقابل هم قرار می گیرند و ...

«ثریا قاسمی»، «مه‌لقا باقری»، «مجتبی فلاح»، «پیام احمدی‌نیا»، «شهین تسلیمی»، «علیرضا مهران»، «حمید ابراهیمی»، «مهرداد ضیایی»، «فقیهه سلطانی»، «نیلوفر شهیدی»، «مجید سعیدی»، «ندا قاسمی»، «هدی استواری»، «ارشیا توکلی» و «حسن ولیخانی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است سکانس درگیری «محبوبه» و «سایه» در سریال «حکم رشد» توجه بینندگان آی فیلم2 در اینستاگرام را به خود جلب کرده است.

حکم رشد

سکانسی فلم سینمایی «سوغات فرنگ»

فلم سینمایی «سوغات فرنگ» به کارگردانی «کامران قدکچیان» محصول سال 1384 خورشیدی است.

در داستان این فلم سینمایی آمده است که «فرشته سازگار» و همسرش «فرهاد» به ایران بازمی‌گردند. فرشته در فرودگاه متوجه می‌شود که همسرش در ایران زن و بچه داشته و متهم به کلاهبرداری است. او با یک راننده تاکسی به نام «فریدون» آشنا می‌شود و فریدون به گمان این که او دختری خارجی است، فرشته را با خود به خانه می‌برد…

«رامبد جوان»، «مجید صالحی»، «شیلا خداداد»، «حسام نواب صفوی»، «آناهیتا نعمتی»، «سیروس ابراهیم زاده»، «رابعه اسکویی»، «محسن قاضی مرادی»، «سعید پیردوست»، «ملکه رنجبر»، «شیوا خنیاگر»، «مهوش وقاری» و «مصطفی راد» از جمله بازیگران این فلم سینمایی می باشد.

سکانس صحبت های «شیلا خداداد» درباره مهاجرت و سختی های زندگی در دیار غربت سومین ویدیوی پربازدید اینستاگرام آی فیلم2 بود.

فیلم سینمایی سوغات فرنگ

در ویدیوی بالا قسمتی از سکانس های پر بازدید آی فیلم2 در صفحه اینستاگرام این شبکه جهانی را تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر