نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
575
-
الف
+

سریال «سلام آقای مدیر» به زودی در آی فیلم2

سریال «سلام آقای مدیر» به کارگردانی «علیرضا توانا» به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال در حال نشر «خانواده دکتر ماهان» از روز شنبه 25 سنبله(شهریور) 1402 سریال «سلام آقای مدیر» به کارگردانی «علیرضا توانا» جایگزین خواهد شد.

سریال «سلام آقای مدیر» به تهیه کنندگی «منوچهر شاهسواری» محصول سال 1398 خورشیدی است.

سلام آقای مدیر

شخصیت محوری این مجموعه فردی به نام «امیرعلی صدر» است که به مدیریت دبیرستانی گماشته می‌شود که همه آن را تبعیدگاه می‌نامند. او که به علت فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد، خیلی زود درمی‌یابد برای جلوگیری از تعطیلی مکتب نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش‌آموزان، همکاران و باشندگان محل است. کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد، ولی با تلاش او و مسئولیت‌پذیری همگان به باز ماندن درهای مکتب می‌انجامد...

سلام آقای مدیر

«داریوش فرهنگ»، «کاظم بلوچی»، «علی اوسیوند»، «روزبه حصاری»، «ایوب آقاخانی»، «سهند جاهدی»، «اتابک نادری»، «ارسلان قاسمی»، «سوگل طهماسبی»، «سیما خضرآبادی»، «مهسا هاشمی»، «وحید نفر»، «محسن بهرامی»، «دانیال نوروش»، «پوریا ایمانی»، «پوریا رستمی»، «محمد مختاری»، «فریبا جدیکار»، «نیکی مظفری»... از جمله بازیگران این سریال می باشند.

سلام آقای مدیر

به اساس این گزارش، سریال «سلام آقای مدیر» از روز شنبه 25 سنبله(شهریور) هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر