نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
280
-
الف
+

سکانسی از سریال «میوه ممنوعه»

در این گزارش سکانسی از سریال «میوه ممنوعه» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی «حسن فتحی» و  نویسندگی «علیرضا کاظمی‌پور» و «علیرضا نادری» محصول سال 1386 خورشیدی است.

این سریال روایت گر زندگی «حاج یونس فتوحی» است که به دلیل اقدامات خیرخواهانه اش خود را فردی عارف می داند و مطمئن است تا آخر عمر هیچ گناهی نمیکند غافل از اینکه مورد آزمایش الهی قرار می گیرد و با ورود دختری به نام «هستی» زندگی اش متحول می شود...

«علی نصیریان»، «گوهر خیراندیش»، «هانیه توسلی»، «امیر جعفری»، «طناز طباطبایی»، «هرمز هدایت»، «عمار تفتی»، «نیما رئیسی»، «کاظم بلوچی»، «صدیقه کیانفر»، «محمدرضا رهبری»، «کیانوش گرامی» و «جواد انصافی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند.

در سریال «میوه ممنوعه» که از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ فابریکه «بهرام شایگان» به دلیل فروش زیر قیمت قطعات ماشینی تولید شده شرکت های رقیب، دچار ورشکستگی می شود و جلال از این فرصت استفاده نموده و می خواهد کارخانه را به اجبار بخرد و اما آقای شایگان بعد از ملاقات با جلال مفقود می گردد. «هستی» که دختر شایگان است، جلال را در این قضیه مقصیر دانسته و از وی شکایت می کند.

بر اساس این گزارش، سریال «میوه ممنوعه» به جز پنجشنبه ها هر روز ساعت ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیوی فوق سکانسی از قسمت دوم سریال «میوه ممنوعه» را تماشا می کنید.

س غ/ح ح

نظر شما
ارسال نظر