نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
660
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام بودند؟

در این گزارش پر بازدیدترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک پل ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 در این صفحه می تواند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم سریال های جدید نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پر بازدید ترین سکانس های که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

سکانسی از سریال «همه چیز آنجاست»

به گزارش آی فیلم 2، سریال«همه چیز آنجاست» به کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی» و تولید سال 1393 است.

«امین زندگانی»، «الهام حمیدی»، «مهرانه مهین‌ترابی»، «محمد عمرانی»، «حسین مهری»، «حدیث میرامینی»، «سام درخشانی»، «آشا محرابی»، «بهناز جعفری»، «بهرام ابراهیمی»، «حسن اسدی»، «مریم معصومی»، «المیرا دهقانی»، «آرزو افشار»، «مریم سرمدی» و زنده یاد «جمشید مشایخی» در این سریال حضور دارند.

گفتنی است که این سریال چندی قبل از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر گردید.

همه چیز انجاست

سکانسی از سریال «هشت و نیم دقیقه»

سریال «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی» محصول سال 1395 خورشیدی است.

«شبنم قلی‌خانی»، «سام درخشانی»، «آشا محرابی»، «الهه حصاری»، «فرناز رهنما»، «پژمان بازغی»، «سیامک اطلسی»... از جمله بازیگران این سریال می باشد.

در خلاصه این سریال آمده است: وقوع یک حادثه ترافیکی منجر به مرگ شوهر و خُسُر «یکتا» می‌شود. یکتا و فرزندش که از شرایط خوبی در زندگی برخوردار بوده‌اند، پس از این حادثه در شرایط نامناسب اقتصادی قرار می‌گیرند. او تلاش می‌کند تا با غلبه بر مشکلات خود و فرزندش، روزهای سخت زندگی را سپری کند و ...

هشت و نیم دقیقه

سکانسی از سریال «ستایش2»

سریال «ستایش2»

فصل دوم سریال «ستایش» محصول سال 1391 خورشیدی است.

«داریوش ارجمند»،‌ «نرگس محمدی‌»، «مهدی سلوکی‌»، «سیما تیرانداز‌»، «حدیث میرامینی»،‌ «امیرمحمد زند‌»، «رامسین کبریتی»، «شهناز شهبازی»، «فریبا نادری»... از جمله بازیگران این سریال می باشند.

سریال ستایش

در کلیپ ویدیوی فوق قسمتی از سکانس های پر بازدید آی فیلم2 در صفحه اینستاگرام این شبکه جهانی را تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر