نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
533
-
الف
+

با هم بشنویم؛ آهنگ «رازهای مگو» با صدای «اشکان کمانگری»

در این گزارش تیتراژ ابتدایی سریال «ستایش 3» را با صدای «اشکان کمانگری» آوازخوان مطرح ایرانی را شنونده هستید.

به گزارش آی فیلم 2، تیتراژ ابتدایی سریال «ستایش3» با عنوان «رازهای مگو» را «اشکان کمانگری» آوازخوان ایرانی خوانده است.

«اشکان کمانگری» آوازخوان ایرانی 20 سنبله (شهریور) سال 1363 در گرگان متولد شد.

وی در سال 1374 وقتی 11 ساله بود موسیقی را با یادگیری سنتور زیر نظر «ناصر صفايی» در گرگان شروع کرد تا اینکه برای فعالیت حرفوی سال 1381 به تهران مهاجرت کرد.

در تهران به سمت آواز کشیده شد که به این ترتیب محضر اساتیدی چون داکتر «حسین عمومی»، «مظفر شفیعی»، «محمدرضا شجریان» و «حمیدرضا نوربخش» بهره برد.

کمانگری اولین بار موفق شد در سال 1384 وقتی 21 ساله بود آلبومی به نام «زرد، سرخ، ارغوانی» را با آهنگسازی «امیرحسین سام» به بازار عرضه کند.

 کمانگری تاکنون با گروه هایی همچون گروه «خورشید»، «همساز»، گروه «آوازی تهران» و ارکستر ملی ایران همکاری داشته است و کنسرت‌هایی نیز در کشورهای انگلستان، فرانسه، بلژیک، تونس و تاجیکستان به‌روی صحنه برده است.

«اشکان کمانگری» در سال 2009 موفق شد بخشی از موسیقی متن فلم مستند «خانه» (Home) ساخت کشور فرانسه، که موضوع آن تنوع حیات در کره خاکی است را بخواند.

«آواز سکوت»، «بادآباد»، «رخت بنما»، «دریچه‌ای به بی‌کرانگی»، «در آینه»، «مرا آواز دادی»، «عشق را پایان نیست» از جمله آلبوم هایی است که با صدای «اشکان کمانگری» روانه بازار موسیقی شده است.

این آوازخوان ایرانی در سال 1398 خورشیدی با همکاری «فرید سعادتمند» آهنگساز ایرانی قطعه ای به نام «رازهای مگو» را با ترانه از «محمد مهدی سیار» ساخت که از بعد ها به عنوان تیتراژ ابتدایی سریال «ستایش3» انتخاب شد.

در ویدیوی فوق تیتراژ ابتدایی سریال «ستایش3» را با  صدای «اشکان کمانگری» شنونده هستید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر