نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
861
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری بازیگر نقش «عمه یوسف پیامبر» در برنامه «خارج از کادر»

«زهرا سعیدی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در برنامه «خارج از کادر» از زندگی حرفوی خود خواهد گفت.

به گزارش آی فیلم 2، برنامه «خارج از کادر» با حضور«زهرا سعیدی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، امشب اول سنبله(شهریور) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر خواهد شد.

«زهرا سعیدی» در سال 1332 خورشیدی در آبادان چشم به جهان گشود.

این هنرمند مطرح ایرانی که بیشتر با بازی در سریال «مریم مقدس» شناخته است، بازیگری را با تیاتر مکتب آغاز کرد و در سال 1349 با گروه تیاتر شیراز وارد فعالیت های حرفوی در دنیای بازیگری شد.

بانو سعیدی در سال 1368 با بازی در سریال «مهر و ماه» مقابل دوربین ظاهر شد.

وی در فلم های سینمایی چون «تگرگ و آفتاب»، «شبکه»، «ملک سلیمان»، «چهره به چهره»، «سالاد فصل»، «دوشیزه»، «بی تو تنهایم»، «شیدا»، «شیخ مفید» و «دختری به نام تندر» هنر نمایی کرده است.

بانو سعیدی که پیش از یوسف پیامبر، تجربه بازی در سریال های تاریخی و مذهبی دیگری همچون «مریم مقدس» را داشته است، از روزهای ساخت «یوسف پیامبر» به عنوان روزگار طلایی و پر رونق حرفوی خود نام می برد.

وی در سریال های «صبح آخرین روز»، «یاور»، «روز های ابدی»، «خط تماس»، «در جستجوی آرامش»، «ماه و پلنگ»، «کیمیا»، «هوش سیاه 2»، «نردبان آسمان»، «پرستار»، «روز های زندگی»، «همسایه ها» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

قابل یاد آوری است که سریال «ستایش 1» با هنرنمایی «زهرا سعید» در نقش مادر «ستایش» چندی قبل از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر گردید.

گفتنی است برنامه «خارج از کادر» با حضور «زهرا سعیدی» امشب اول  سنبله (شهریور) 1402 ساعت 21:30 به وقت تهران، 22:30 به وقت کابل و 23:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

س غ/ح ح

نظر شما
ارسال نظر