نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
280
-
الف
+

سریال «شیدایی»؛ شوکه شدن «عاطفه» از دروغ بزرگ «طاها»

در این گزارش، سکانسی از قسمت چهاردهم سریال «شیدایی» را تماشا می کنید.

سریال «شیدایی» به کارگردانی «محمد مهدی عسگرپور» محصول سال 1390از شبکه آی فیلم 2 هر روز ساعت 17:00 به تهران، 18:00به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «محمدتقی خان سپاهان» ثروتش را بین دو فرزندش «طاها» و «عاطفه» تقسیم می‌کند. حمید همسر عاطفه ارثیه همسرش را به باد می‌دهد. طاها به خاطر مشکل قلبی‌اش، ارثیه اش را در وصیتنامه‌ای که تنظیم کرده است به ماهان پسر خواهرش می‌بخشد. اما پس از مدتی طاها با لیلا آشنا شده و با او ازدواج می‌کند. حمید همسر عاطفه برای جلوگیری از این وصلت دست به هر کاری می‌زند. اما سرانجام از کار خود پشیمان می‌شود...

«گلاره عباسی»، «عطا عمرانی»، «اندیشه فولادوند»، زنده یاد «پرویز پورحسینی»، «امیر جعفری»، «آرش مجیدی»، «رحمان باقریان»، «آتنه فقیه‌نصیری»، «مریم بوبانی»، «جمال اجلالی»، «عنایت‌الله شفیعی»، «مجید رحمتی»، «حشمت آرمیده» و «داریوش سلیمی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند.

در قسمت چهاردهم این سریال تماشا می کنید؛ «طاها» بعد از عملیات جراحی می خواهد با «لیلا» ازدواج کند و چون لیلا زندگی گذشته اش را به سبب دروغ از دست داده بود، به هیچ عنوان نمی خواهد دوباره این اتفاق در زندگی اش رخ دهد و از طاها می خواهد با وی رو راست باشد ولی طاها برای از دست ندادن دختر مورد علاقه اش(لیلا) به وی دروغ می گوید.

در ویدیوی فوق سکانسی از قسمت چهاردهم سریال «شیدایی» را مشاهده می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر