نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
712
-
الف
+

«ستایش 3»؛ رویارویی «انیس» با «غلامی»

در این گزارش سکانسی از قسمت هشتم سریال «ستایش 3» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، فصل سوم سریال «ستایش» به کارگردانی «سعید سلطانی» محصول سال 1398 خورشیدی می باشد.

ستایش 3 که دنباله ای بر دو فصل قبلی این سریال است، فراز و نشیب های زندگی ستایش پس از افشای هویت واقعی اش را روایت می کند. از سوی دیگر این سریال ماجراهای «حشمت فردوس» و عروس جدیدش یعنی «پری سیما» را به تصویر می کشد که تمامی دارایی او را با فریب دادن پسرش «صابر» به چنگ آورده است.

در فصل سوم این سریال «داریوش ارجمند»، «نرگس محمدی»، «مهدی سلوکی»، «لاله مرزبان»، «سیما تیرانداز»، «فرهاد جم»، «قربان نجفی»، «مهدی میامی»، «فریبا نادری»، «امیرمحمد زند»، «بهزاد خداویسی»، «محمدرضا داوود نژاد»، «مریم خدارحمی»، «مهتاج نجومی»، «امید علیمردانی»، «شهروز ابراهیمی»، «شهرام پوراسد»، «سینا شفیعی» و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

در قسمت هشتم «ستایش3» که از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ «انیس» که سال ها است به علت سکته معلول شده است و توانایی تکلم و حرکت ندارد، هر روز شاهد توطئه های مختلف از سوی دختر برادرش «پری سیما» است اما کاری از دستش بر نمی آید؛ در این میان «رعنا» یکی از دختر های «انیس» معتاد شده و «پری سیما» به قصد انتقام از نواسه «حشمت فردوس» با کمک دستیارش «حمید» برای او مواد مخدر فراهم می کند؛ یک روز «رعنا» برای تهیه مواد مخدر به همراه مادرش به پارک می رود و ...

سریال تلویزیونی «ستایش3» به جز پنجشنبه ها هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

در ویدیوی فوق، سکانسی از قسمت هشتم سریال «ستایش3» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر