نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
634
-
الف
+

«ستایش 2»؛ «پری سیما» چهره واقعی خود را نشان می دهد

در این گزارش سکانسی از سریال «ستایش2» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، فصل دوم سریال تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی «سعید سلطانی» محصول سال 1392 خورشیدی است.

در خلاصه فصل دوم سریال ستایش آمده است:  22 سال از فرار ستایش و فرزندانش از دست حشمت فردوس می گذرد؛ اینک هر سه با هویتی غیر واقعی و با تخلص رودباری زندگی می کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است ، اکنون صاحب یک رستورانت در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد...

«داریوش ارجمند»،‌ «نرگس محمدی‌»، «مهدی سلوکی‌»، «سیما تیرانداز‌»، «حدیث میرامینی»،‌ «امیرمحمد زند‌»، «رامسین کبریتی»، «شهناز شهبازی»، «فریبا نادری»... از جمله بازیگران این سریال می باشند.

در قسمت آخر فصل دوم سریال «ستایش» که از شبکه آی فیلم 2 نشر شد مشاهده کردید؛ «پری سیما» زمانی که راز «صابر» برملا می شود فوراً خود را به خانه «حشمت فردوس» می رساند تا به تلافی کینه های قدیمی وی را تحقیر کند و با تسلطی که بر شوهر خود دارد تمام دارایی خانواده فردوس را تصاحب کند.

گفتنی است فصل سوم سریال «ستایش» از فردا جمعه 20 اسد(مرداد) 1402 به جر پنجشنبه ها هر روز ساعت ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر