نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
476
-
الف
+

قسمت آخر سریال «یلدا» امشب در آی فیلم2

قسمت آخر سریال «یلدا» امشب از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، سریال تلویزیونی «یلدا» به کارگردانی «حسن میرباقری» و تهیه‌کنندگی «بهروز خوش‌رزم» محصول سال 1391 خورشیدی است.

این سریال داستان «حاج محمدعلی زاهدی» می باشد که سال‌ها است سنت تعزیه‌خوانی را در شهر بسطام حفظ کرده است.با نزدیک شدن زمان مرگش احساس می‌کند که خطا یا گناهی در گذشته باعث تنهایی و آشفتگی امروز او و دور افتادن فرزندانش از اصل و نسب شان است. او به جستجو در گذشته اش می‌پردازد تا اینکه …

«محمدرضا شریفی‌نیا»، «کاظم هژیر آزاد»، «چنگیز جلیلوند»، «اسماعیل خلج»، «فریبا کوثری»، «ماه‌چهره خلیلی»، «الهام پاوه‌نژاد»، «حمیدرضا آذرنگ»، «سیدمهرداد ضیائی»، «حامد میرباقری»، «بیژن افشار»، «حمید عطائی»، «اکبر سلطانعلی» و «سحر افتاده» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

امشب در قسمت آخر سریال «یلدا» می بینید پس از فراز و نشیب های فراوان، پسران و دختران  «حاج محمدعلی زاهدی» به اتفاق دو دامادش بر سر مسئله میراث به توافق می رسند و همان طوری که وی وصیت کرده بود، مراسم تعزیه روز «عاشورا» نیز برگزار می گردد.

گفتنی است سریال «شیدایی» از فردا سه شنبه 17 اسد(مرداد) 1402 هر روز ساعت ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر