نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
754
-
الف
+

غم انگیز ترین سکانس سریال «شوق پرواز»

در این گزارش سکانسی ماندگار از سریال «شوق پرواز» با هنرنمایی «شهاب حسینی» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم2، سریال «شوق پرواز» به کارگردانی «یدالله صمدی» و نویسندگی «فرهاد توحیدی»، «مهدی محمدنژادیان»، «حسین تراب‌نژاد» محصول سال 1390 می باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: زن محققی درباره زندگی شهید «عباس بابایی» تحقیق می‌كند. نامزد او حدود 6 ماه است كه برای انجام كاری به خارج از كشور رفته و از تحقیق وی خبر ندارد. زن تحقیقات خود را درباره زندگی عباس بابایی آغاز می‌كند، با خانواده وی آشنا  می‌شود و اطلاعات ارزشمندی کسب می کند اما در یك حادثه ترافیکی مجروح شده و به کما می‌رود.

در ادامه همسر او پس از بازگشت از سفر، از طریق دست‌نوشته‌ها، عكس‌ها، سی‌دی‌ها و فلم‌هایی كه متعلق به همسرش است از موضوع تحقیق وی مطلع شده و تصمیم می‌گیرد ادامه كار را خودش به سرانجام برساند. در حین وقوع داستان و تحقیقات این زوج ، قسمت‌هایی از زندگی این پیلوت شجاع ایرانی در دوران كودكی، جوانی، ازدواج، فرماندهی در پایگاه‌ نظامی تا به شهادت رسیدن در سال 66 به تصویر در می‌آید.

 «شهرام حقیقت دوست»،«الهام حمیدی»، «ستاره اسكندری»،«افسانه بایگان»،«اکبر عبدی»،«فرهاد قائمیان» و «عبدالرضا اکبری» در این سریال نقش آفرینی می کنند.

گفتنی است که سریال «شوق پرواز» چندی قبل از دریچه آی فیلم2 نشر گردید.

در ویدیو بالا سکانسی از سریال «شوق پرواز» با هنرنمایی «شهاب حسینی» را تماشا می کنید.

اخبار مرتبط:

سریال شوق پرواز

بازیگران ایرانی که نقش «خلبان» را بازی کردند

آخرین خبرها از بازیگر نقش مرکزی «شوق پرواز»

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر